ایجاد ۶۵ هزار شغل در سازمان فنی و حرفه‌ای کشور

مدیرکل حوزه ریاست سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: سال گذشته با انعقاد تفاهم‌نامه‌ها توانستیم بیش از ۶۵ هزار شغل ایجاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، بعدازظهر امروز -دوشنبه بیستم فروردین- در مراسمی با حضور مهدی فتاحی مدیرکل حوزه ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، مجتبی نوروزی نوروزی معاون آموزش سازمان، داوود خلیلی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان فنی و حرفه‌ای «سیروس صارمی» به عنوان مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین معارفه شد.

فتاحی، مدیرکل حوزه ریاست سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در این مراسم با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی تعداد دانشجویان در دانشگاه‌ها اظهار کرد: بنابراین آموزش‌های غیررسمی رشد بیشتری داشته و مهارت‌آموزی در اولویت قرار دارد.

وی افزود: در سال قبل با تفاهم‌نامه‌هایی که منعقد کردیم ۵۰ هزار شغل را در ۵ ماه محقق کنیم که خوشبختانه در مدت چهار ماه توانستیم بیش از ۶۵ هزار شغل ایجاد کنیم که ارزشمند بود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تصریح کرد: استان قزوین به خاطر ماهیت صنعتی در حوزه آموزش فنی و مهارتی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و توجه بیشتر به دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای می‌تواند تحول خوبی در عرصه تولید و صنعت ایجاد کند.

فتاحی خاطرنشان کرد: در دوره جدید مدیریت سازمان فنی و حرفه‌ای شاهد پیشرفت قابل توجهی هستیم و نقش کلیدی این سازمان در مهارت آموزی برجسته‌تر شده و این رویکرد در استان‌ها نیز با جدیت و برنامه ریزی مدون اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در سال قبل با تفاهم نامه‌هایی که منعقد کردیم ۵۰ هزار شغل را در ۵ ماه محقق کنیم که خوشبختانه در مدت چهار ماه توانستیم بیش از ۶۵ هزار شغل ایجاد کنیم که ارزشمند بود.

مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تصریح کرد: استان قزوین به دلیل ماهیت صنعتی که دارد در حوزه آموزش فنی و مهارتی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و توجه بیشتر به دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای می‌تواند تحول خوبی در عرصه تولید و صنعت ایجاد کند.

فتاحی گفت: در دوره جدید مدیریت سازمان فنی و حرفه‌ای شاهد پیشرفت قابل توجهی هستیم و نقش کلیدی این سازمان در مهارت آموزی برجسته‌تر شده و این رویکرد در استان‌ها نیز با جدیت و برنامه ریزی مدون اجرا می‌شود.

وی با اشاره به انتصاب مدیرکل جدید فنی و حرفه‌ای استان افزود: امیدواریم مدیر جدید ضمن تعامل با استاندار و نمایندگان مجلس در موفقیت‌های بیشتر این مجموعه همت کرده و برنامه‌های مدونی برای اجرای سیاست‌های سازمانی را عملیاتی کند. استان قزوین می‌تواند به کانون مهارت آموزی تبدیل شود و برای گروه‌های مختلف جامعه برنامه‌های آموزشی و تخصصی داشته باشد.

به گزارش ایمنا، در این مراسم حکم انتصاب مهرداد عظیمی معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور که به موجب آن صارمی به عنوان مدیرکل جدید استاندارد استان قزوین منصوب شده، خوانده و تقدیم صارمی شد. سیروس صارمی پیش از این مدیرکل استاندارد استان قزوین بود و مسئولیت‌های معاون اداری و مالی و امور ایثارگران سازمان استاندارد کشور هم سابقه فعالیت داشت.

کد خبر 742902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.