برگزاری محفل انس با قرآن کریم به یاد شهدای دانش‌آموز غزه در چادگان

رئیس آموزش و پرورش چادگان گفت: محفل اُنس با قرآن کریم هم‌زمان با سراسر کشور در چادگان برگزار شد و هدف از آن گسترش و تعمیق فرهنگ قرآن است.

‌فریبا نادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: محفل انس با قرآن به یاد شهدای دانش‌آموز غزه هم‌زمان با سراسر کشور در شهرستان چادگان صبح امروز_ بیستم فروردین در مساجد و نمازخانه‌های مدارس شهرستان برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این محفل، گسترش و تعمیق فرهنگ غنی قرآن و نشان دهنده نظام تربیت اسلامی است که یکی از منابع اصلی آن کلام خدا است.

رئیس آموزش و پرورش چادگان خاطرنشان کرد: نظام تربیتی اسلام کامل‌ترین نظام تربیتی است که در آن مهربانی و عطوفت و مبارزه با ظلم را همزمان می‌آموزد که دانش آموزان یار مظلومان باشند.

نادی تاکید کرد: پیام ما به دانش‌آموزان غزه این است که مقاومت کنید که وعده الهی نزدیک است و بعد از خدا ملت بزرگ ایران اسلامی در کنار شما است.

وی با اشاره به برگزاری محفل قرآنی اضافه کرد: این محفل قرآنی در مسجد جامع شهرستان چادگان، امامزاده عبدالله بن زید (ع) شهر زیارتی رزوه و نمازخانه‌های مدارس برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش چادگان عنوان کرد: این مراسم با حضور دانش‌آموزان دبیرستان شهید نورالله عباسی، دبیرستان دکتر علی شریعتی، دبستان سردار شهید موسوی و هنرستان فنی بعثت در مسجد جامع چادگان برگزار شد.

نادی اضافه کرد: مدارس تربیت و مهرگان، نرجس خاتون، پروین اعتصامی و شهید قره داغی در امامزاده شهر رزوه مراسم انس با قرآن کریم را اجرا کردند.

وی گفت: برگزاری این محفل توسط قاریان و حافظان ممتاز دانش‌آموز بود و در ادامه مراسم گروه‌های تواشیح از مدارس شهید موسوی و شهید عباسی اجرا کردند.

کد خبر 742901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.