همکاری نکردن مدیران خراسان شمالی در طرح حدنگار توجیهی ندارد

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: همکاری نکردن مدیران خراسان شمالی در راستای صدور اسناد حدنگار توجیهی ندارد و باید مساعدت جدی‌تری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا براتی زاده امروز _ دوشنبه بیستم فروردین_ در شورای قضائی خراسان شمالی با اشاره به پیشرفت نسبی اخیر در راستای صدور اسناد حدنگار (کاداستر) در اراضی کشاورزی استان اظهار کرد: بر اساس تدابیر و تصمیمات نشست قبلی شورای قضائی استان و پیگیری‌های جدی دستگاه قضائی در حال حاضر فرایند صدور اسناد کاداستر در اراضی کشاورزی با استقرار تیم‌های ویژه در روستاها تسریع شده است.

وی با انتقاد از همکاری نکردن مورد انتظار از سوی برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با اجرای این طرح، افزود: بعضی مسئولان اجرایی ذی‌ربط آنگونه که انتظار می‌رود در راستای سرعت بخشیدن به ساز و کار صدور اسناد کاداستر در اراضی کشاورزی همکاری مناسبی نداشتند و به نظر نمی‌رسد این مسأله قابل توجیه باشد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: آنچه که بیشتر اهمیت دارد این است که مدیران مربوطه در این خصوص مساعدت جدی تری داشته باشند.

براتی‌زاده با اشاره به ضرورت اعمال نظارت‌های دقیق، مستمر و پیوسته بر بازار، تصریح کرد: با توجه به نوسانات اخیر در حوزه ارز و افزایش قیمت آن لازم است دستگاه‌های ذیربط به ویژه اداره کل تعزیرات حکومتی با دقت و سرعت بیشتری بر نحوه قیمت گذاری و فرایند عرضه و توزیع کالاها نظارت و با کسانی که در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی با ایجاد تلاطم و بی ثباتی در بازار مبادرت به گران‌فروشی و دیگر تخلفات مشابه می‌نمایند بدون اغماض و مماشات برخورد کنند.

وی عنوان کرد: از مجرای شکایات و گزارش‌های مردمی مطرح شده تاکنون نزدیک به ۵۰۰ پرونده تخلفاتی در تعزیرات تشکیل شده است.

کد خبر 742899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.