تردد کامیون‌ در محور قدیم قزوین-رشت ممنوع شد

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: تردد انواع کامیون و تریلر از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ در محور قدیم رشت -قزوین ممنوع است.

داوود عبدالملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم "رشت - قزوین" و بالعکس خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پیش‌رو و پیش‌بینی حجم ترافیک در معابر برون شهری به ویژه مبادی ورودی و خروجی استان و به منظور افزایش ایمنی و ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم "رشت - قزوین" و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: بر این پایه تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب روزهای ۲۱، ۲۲، ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ در محور قدیم "رشت -قزوین" ممنوع است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است و به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

کد خبر 742896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.