ثبت بیش از ۳ هزار تخلف تاکسیرانی در مشهد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: در نیمه نخست فروردین نزدیک به پنج هزار اقدام ثبتی از طریق اپلیکشن نظارت و بازرسی صورت گرفته که از این تعداد سه هزار و ۷۳ مورد ثبت تخلف و هزار و ۸۲۳ مورد کنترل روزانه مطلوب است.

محمدرضا سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی اظهار کرد: با توجه به تأکیدات شهردار مشهد در ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۳ مبنی بر انجام بازرسی در حیطه ناوگان تاکسیرانی، برنامه موبایلی بازرسی سازمان تاکسیرانی با انجام توسعه‌های نرم‌افزاری مورد نیاز توسط سازمان فاوا تحویل همکاران حوزه بازرسی سازمان تاکسیرانی شد.

وی افزود: ثبت تخلف و انجام کنترل روزانه راننده ناوگان تاکسیرانی و نمایش بازرسان، سربازرسان و متصدیان خطوط برتر هفته از قابلیت‌های این اپلیکیشن است و با توجه به ارتباط این برنامه با سامانه جامع تاکسیرانی تخلفات ثبت شده توسط بازرسان در هیئت رسیدگی به تخلفات به‌صورت سیستمی بررسی و اعمال قانون می‌شود.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: در نیمه نخست فروردین نزدیک به پنج هزار ثبت اقدام در این سامانه صورت پذیرفته که از این تعداد سه هزار و ۷۳ مورد ثبت تخلف و هزار و ۸۲۳ مورد کنترل روزانه مطلوب است.

کد خبر 742878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.