کمبود فضا و تجهیزات، چالش پیش‌روی آموزش و پرورش بویراحمد در فصل امتحانات

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: برای برگزاری امتحانات نهایی در سال‌جاری با کمبود فضا و چهار هزار صندلی مواجه هستیم.

صالح داستار، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با توجه به گستردگی جمعیت دانش‌آموزی و مدارس تحت پوشش در استان کهگیلویه و بویراحمد دارای بیشترین جمعیت دانش‌آموزی است، اظهار کرد: این شهرستان در حوزه‌های آموزش با کمبود شدید تجهیزات مواجه است و برای ۱۳ هزار دانش‌آموز کمبود فضا و سالن داریم و قریب چهار هزار صندلی برای برگزاری امتحانات نیاز داریم.

وی افزود: کمبود امکاناتی مانند کپی، پرینتر، اسکنر و دوربین مداربسته از دیگر مشکلات آموزش‌وپرورش بویراحمد است که باید با قید فوریت به آن‌ها توجه شود.

سرپرست آموزش و پرورش بویراحمد تصریح کرد: در زمینه رفع نیازها و کمبودها نیازمند توجه ویژه از سمت آموزش و پرورش، استانداری استان، خیرین و مردم هستیم.

داستار به نقش مهم رسانه در کمک به رفع مشکلات و کمبودها پرداخت و خاطرنشان کرد: از اصحاب رسانه استان انتظار داریم که در موضوع آموزش و فرهنگ و دعوت خیرین و مردم جهت کمک به رفع کمبودهای موجود در فضای آموزشی استان، آموزش و پرورش را یاری کنند.

وی با تشکر از همکاری همه اعضای ستاد تسهیل سفر استان، افزود: آموزش و پرورش بیشتر از همه دستگاه‌ها با توجه به انتظاراتی که از آن می‌رفت پای‌کار بود و از بیست‌وهشتم، اسفند ۱۴۰۲ تا سیزدهم، فروردین هشت‌هزار نفر در قالب ۶۰۰ خانواده در ۵۵ مدرسه اسکان پیدا کردند که مسافران رضایت خوبی از خدمات آموزش و پرورش داشتند.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، گفت: باتوجه به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد ظرفیت‌های بالای گردشگری دارد از مسئولان ارشد استان خواستاریم که جهت برخورداری از امکانات گردشگری با وزارت میراث‌فرهنگی و گردشگری مکاتبه داشته باشند و امکاناتی که نیاز داریم را فراهم کنند تا بتوانیم از این ظرفیت عظیم استفاده کنیم‌.

کد خبر 742815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.