دانلود دفترچه آزمون استخدامی شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید + لینک hrtc

سایت جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir دفترچه آزمون استخدامی شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید را بارگزاری کرده است. زمان برگزاری این آزمون مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دفترچه آزمون استخدامی شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید از طریق سایت جهاد دانشگاهی قابل دریافت است.

لینک دانلود دفترچه آزمون استخدامی شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید

زمان ثبت نام آزمون استخدامی شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید

ثبت‌نام به صورت اینترنتی از روز یکشنبه نوزدهم تا پایان روز سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین ۱۴۰۳ انجام خواهد شد. به متقاضیان تاکید می‌شود در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری کنند.

دریافت کارت شرکت در آزمون استخدامی شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید

کارت شرکت در آزمون، از روز سه‌شنبه هشتم خرداد ۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir قرار خواهد گرفت.

زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید

آزمون در روز جمعه یازدهم خرداد ۱۴۰۳ در تهران و در صورت لزوم در مراکز استان‌های منتخب، برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید

زمان اعلام نتایج آزمون، یک ماه پس از برگزاری آزمون کتبی خواهد بود.

کد خبر 742794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.