افزایش ۳۸ درصدی پرداخت صدقه در دهاقان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دهاقان گفت: دهاقانی‌ها در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۹۶۶ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۸ درصد رشد داشته است.

رضا میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: دهاقانی‌ها در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۹۶۶ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۸ درصد رشد داشته است.

وی افزود: ترویج فرهنگ انفاق، احسان، صدقات، زکات و اکرام یکی از برنامه. های این نهاد در کنار خدمات قابل ارائه به نیازمندان است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دهاقان تصریح کرد: در شهرستان دهاقان ۴۹۵۰ مشترک از کمیته امداد شهرستان دهاقان صندوق صدقات خانگی دریافت کرده‌اند و ماهیانه مبالغی را به عنوان صدقه پرداخت می‌کنند.

میرزایی اضافه کرد: ریالی از صدقات صرف مصارف هزینه‌های جاری امداد همچون آب، برق، گاز، حقوق و مزایا نمی‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به تمرکز پرداخت غیرحضوری صدقه، برای تمام مشترکان لیبل‌های پرداخت از طریق Qr و بارکد خوان نصب شده است و مشترکان می‌توانند از طریق گوشی موبایل نسبت به پرداخت صدقه اقدام کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دهاقان با بیان اینکه ۱۰۰ درصد کمک‌ها در بخش‌های درمانی، تحصیلی، عمرانی، جهیزیه و لوازم ضروری زندگی بین نیازمندان توزیع شده است گفت: در شهرستان دهاقان هزار و ۷۸۶ خانواده تحت حمایت هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 742785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.