پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه جاده نمایشگاه شهرکرد

شهردار شهرکرد از پیشرفت ۵۵ درصدی اتصال جاده نمایشگاه به میدان حضرت قمربنی‌هاشم(ع) خبر داد.

محمدحسین واحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اجرای پروژه اتصال جاده نمایشگاه به میدان حضرت قمربنی‌هاشم (ع) به طول سه کیلومتر و عرض ۶۰ متر از ابتدای سال گذشته توسط ماشین‌آلات شهرداری شهرکرد آغاز شد و در حال حاضر به ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

وی افزود: در سال گذشته عملیات خاک‌برداری و دپو شن خاکی و سنگ انفجاری و زیرسازی شامل پخش شن خاکی، سنگ انفجاری، آب و غلتک انجام شده است.

شهرداری شهرکرد بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری نیز عملیات خاک‌ریزی و تعریض معبر روبروی نمایشگاه توسط بخش خصوصی آغاز شده است.

واحدیان اضافه کرد: این عملیات خاک‌ریزی و تعریض معبر به متراژ چهار هزار متر مکعب به مدت سه ماه با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی اجرا خواهد شد.

وی گفت: به کمک این پروژه شهروندان ساکن در میرآباد شرقی و منظریه که قصد خروج از شهر به سمت شرق شهرکرد را دارند از این مسیر می‌توانند استفاده کنند چراکه این معبر به کاهش بار ترافیکی در بلوار فارابی تقاطع کاشانی به فارابی و تقاطع فارابی به شریعتی و میدان شهدا، بلوار امام رضا (ع) و میدان معلم در ساعات شلوغ روز کمک خواهد کرد.

اجرای عملیات عمرانی به طول ۱۰۰۰ متر در کمربندی جنوب

شهردار شهرکرد اضافه کرد: با توافق مالکان در دی ماه سال گذشته ادامه مسیر کمربندی توسط واحد عمرانی شهرداری شهرکرد در حال بازگشایی است.

واحدیان افزود: عملیات عمرانی در این پروژه به صورت امانی توسط هشت دستگاه از ماشین‌آلات شهرداری شامل کامیون، گریدر، لودر، غلتک و آبپاش به طول ۱۰۰۰ متر و در عرض ۳۵ متر اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر در مرحله خاک‌برداری، خاک‌ریزی و به تراکم رساندن مسیر هستیم و قرارداد با بخش خصوصی برای اجرای عملیات جدول‌بندی به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان در حال انعقاد است

شهردار شهرکرد ادامه داد: این پروژه در حال حاضر به ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است که در تلاش هستیم این پروژه در اسرع وقت تکمیل شود، تکمیل این پروژه بخشی از مشکلات ترافیکی در میدان شهدای شهرکرد را کاهش خواهد داد.

کد خبر 742773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.