آمادگی منطقه ۶ اصفهان برای برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید زاهدی

سرپرست منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به پیش‌بینی جمعیت بسیار گسترده و حضور آحاد مردم در مراسم بزرگداشت سردار زاهدی، منطقه ۶ شهرداری اصفهان آماگی کامل برای استقبال از زائران گلستان شهدا را دارد.

محمدعلی مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به مراسم بزرگداشت سرلشکر مجاهد پاسدار شهید محمدرضا زاهدی که امروز _دوشنبه بیستم فروردین_ ساعت ۰۸:۳۰ تا ۱۱:۰۰ در گلستان شهدا برگزار می‌شود و پیش‌بینی جمعیت بسیار گسترده و حضور آحاد مردم در این مراسم، منطقه ۶ شهرداری اصفهان آمادگی کامل برای استقبال از زائران گلستان شهدا را دارد.

وی افزود: در این راستا چند اکیپ خدمات شهری، فضای سبز، نگهداری و تعمیرات، فرهنگی و اطلاع‌رسانی به‌صورت فعال طی مراسم حضور دارند.

سرپرست منطقه ۶ شهرداری اصفهان تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم برای حضور در مراسم از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند و در صورتی که ضرورت دارد با خودروهای شخصی به مکان مراسم تردد داشته باشند، از پارکینگ‌های گلستان شهدا یا پارکینگ‌های نزدیک استفاده کنند.

آمادگی منطقه ۶ اصفهان برای برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید زاهدی

مظاهری ادامه داد: پارکینگ روباز قبل از سالن جدید و پارکینگ لسان‌الارض فعال و پارکینگ زیر گلستان شهدا امروز غیر فعال است.

وی گفت: سخنران مراسم بزرگداشت سرلشکر مجاهد پاسدار شهید محمدرضا زاهدی، «سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی» جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

کد خبر 742745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.