اعتراف باند ۵ نفره سارقان به ۱۵۴ فقره سرقت محتویات داخل خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری باند پنج نفره سارقان اموال و تجهیزات داخل خودرو در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد و گفت: از این باند سرقت ۱۰۰ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت اموال و تجهیزات از داخل خودروی آنها، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس پایگاه آگاهی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی و میدانی کارآگاهان پلیس مشخص شد اعضای یک باند پنج نفره سارقان با پرسه زنی در سطح محلات و شناسایی سوژه‌های خود اقدام به سرقت اموال و تجهیزات داخل خودرو شهروندان می‌کرده و به سرعت از محل متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: با انجام اقدامات ویژه و با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس در نهایت محل اختفای اعضای این باند سرقت شناسایی و هر پنج نفر متهم در چند عملیات ضربتی و هماهنگ دستگیر شدند.

بساطی با اشاره به دستگیری چهار مالخر اموال مسروقه در عملیات‌هایی دیگر تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس تاکنون به ۱۵۴ فقره سرقت اموال و تجهیزات داخل خودرو در سطح شهرستان اصفهان اعتراف کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از این باند سرقت کشف که پس از تکمیل تحقیقات کارآگاهان، متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 742716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.