مردم خراسان جنوبی در انجام کارهای خیر همیشه پیش قدم هستند

استاندار خراسان جنوبی گفت: مردم خراسان جنوبی همواره در انجام همه کارهای خیر پیش قدم هستند.

به گزارش خراسان جنوبی؛ جواد قناعت _یکشنبه نوزدهم فروردین_ در جشن گلریزان ویژه زندانیان غیر عمد با اشاره به اینکه مردم خراسان جنوبی با حضور در راهپیمایی روز قدس حماسه‌ای دیگر خلق کردند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز قدس امروز با توجه به انجام عملیات طوفان الاقصی که توسط گروه شبه نظامی حماس انجام شد و همچنین جنایاتی که صهیونیست‌ها در غزه انجام می‌دهند و حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه با راهپیمایی‌های سال‌های گذشته تفاوت داشت.

وی گفت: با توجه به فضای همدلی که در استان حکمفرما است، امسال هم مانند سال‌های گذشته با کمک‌های مردم خراسان جنوبی شاهد آزادی زندانیان جرایم غیر عمد خواهیم بود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به حضور گسترده مردم استان با وجود سرمای زیاد در انتخابات، تصریح کرد: مردم خراسان جنوبی در همه صحنه‌ها تاکنون حضور با شکوهی داشته اند که این ناشی از نگاه انقلابی، بصیرت و درک بالای آنهاست.

وی با تأکید بر اینکه یکی دیگر از اقدامات مردم استان کمک به عتبات عالیات و کسب رتبه اول در این زمینه در کشور است، خاطرنشان کرد: مردم خراسان جنوبی در بین شش استانی که در ساخت صحن امام محمد باقر (ع) مشارکت دارند، رتبه برتری از آن خود کرده اند.

قناعت متذکر شد: سرمایه گذاران واحدهای تولیدی خراسان جنوبی همواره در کارهای خیر پیشقدم هستند و در این مراسم هم با کمک‌های خود زمینه آزادی زندانیان غیر عمد استان را فراهم می‌کنند.

وی تصریح کرد: ستاد دیه استان با پشتیبانی دادگستری خراسان جنوبی و اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی کارهای خوبی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد تا کنون انجام داده است.

به گزارش ایمنا؛ استاندار خراسان جنوبی در این مراسم مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان اهدا کرد.

کد خبر 742700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.