شهرداری خرم‌آباد ثابت کرد می‌تواند الگو ساز باشد/ انتقادات در بستر گفتمان حل شده‌اند

شهردار مرکز لرستان گفت: شهرداری خرم‌آباد با بهره‌برداری به موقع تقاطع غیر همسطح شهدای جاویدالاثر برای اولین بار در تاریخ عملکردش ثابت کرد می‌تواند الگوساز باشد و برنامه‌ای مبتنی بر ظرفیت‌های داخلی و کار جهادی برای توسعه شهر خرم‌آباد و حتی استان انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، داریوش بارانی بیرانوند در یکصد و چهل و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر خرم‌آباد در سال جدید که شامگاه_ یکشنبه نوزدهم فروردین_ در ساختمان شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد بعد از حدود ۸ ماه کاری با صرف مبلغی حدود ۱۳۰ میلیارد تا پایان کار در تاریخ ۲۵ فروردین ماه به مناسبت عید سعید فطر، با حضور سردار عابد، فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء و خانواده‌های معظم شهدای جاویدالاثر افتتاح می‌شود.

شهردار خرم‌آباد گفت: به برکت خون شهدا پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر تاکنون یک فرآیند مثبت و بدون چالش را طی کرده و بهره‌برداری از آن نقش به سزایی در کاهش بار ترافیکی منطقه خواهد داشت.

شهردار خرم آباد ضمن قدردانی از همکاری و همدلی شورای شهر خرم‌آباد با مجموعه شهرداری، افزود: تمام انتقادها و گله مندی‌هایی که برای پیشبرد اهداف شورا و شهرداری بوده و جز لاینفک و لازمه توسعه شهری هستند خوشبختانه در بستر گفتمان حل شده‌اند.

بارانی بیرانوند افزود: با همفکری شورای شهر و شهرداری یک برنامه جسورانه و در شأن و منزلت مردم برای سال ۱۴۰۳ در حوزه مالی و عملیاتی تدوین شده که امید است بخشی از عقب ماندگی‌های استان در حوزه عمران و زیباسازی شهر را جبران نمایند.

داریوش بارانی بیرانوند در پایان گفت: تیم اجرایی تقاطع غیر هم سطح شهدای جاویدالاثر از اتمام کار برای کلنگ زنی تقاطع غیر هم سطح امام رضا (ع) به ورودی مسکن مهر اعزام می‌شوند و عملیات اجرایی این پروژه نیز همزمان با اتمام پروژه قبلی توسط قرارگاه خاتم الانبیا آغاز خواهد شد.

کد خبر 742694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.