چهارمحال و بختیاری در نهضت ملی مسکن جزو ۱۰ استان برتر کشور است

استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: در حوزه تکمیل نهضت مسکن ملی در استان با توجه به کوهستانی بودن استان و محدودیت زمان در تأمین زمین و ساخت و ساز جزو ۱۰ استان برتر کشور هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری امروز _ یکشنبه نوزدهم فروردین _ در نشست صمیمی با خبرنگاران، با اشاره به اقدامات انجام شده در استان اظهار کرد: پرداخت مطالبات مردم منطقه بیرگان و طرح جامع آب برای حل تنش‌های آبی استان از مصوباتی بود که در بالاترین سطح کشور به تصویب رسید و همچنین تشکیل قرارگاه و ستاد پیشرفت و توسعه استان‌های زاگرس‌نشین به منظور تقویت آن‌ها بود که تاکنون پنج جلسه در تهران برگزار شده است.

وی افزود: در حوزه تکمیل نهضت مسکن ملی در استان با توجه به کوهستانی بودن استان و محدودیت زمان در تأمین زمین و ساخت و ساز جزو ۱۰ استان برتر کشور هستیم و با مشارکت مردم در این حوزه جهش چشمگیری شکل خواهد گرفت.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: از مسئولیت اجتماعی شرکت نفت برای زیرساخت‌های ورزشی در استان استفاده شده که خیلی از ورزشگاه تکمیل و بسیاری در حال تکمیل است.

حیدری تصریح کرد: یکی از علل محرومیت‌های استان این بود که به بیشتر به حاشیه پرداخت می‌شود و در این دو سال سعی شد با دستور کار قرار دادن راهبرد همدلی و پرداختن به مسائل اصلی بر پیشرفت استان تمرکز شود.

کد خبر 742686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.