سال۱۴۰۳، به سال سازندگی و رضایت‌مندی ساری تبدیل می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: با توجه به نام‌گذاری ۱۴۰۳، سال‌جاری، به سال سازندگی ساری و رضایت‌مندی مردم تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، پرویز شعبانی امروز_یکشنبه نوزدهم فروردین_ در نخستین جلسه شورا در سال جدید، با اشاره به تقارن آغاز سال ۱۴۰۳ با ایام پر برکت ماه رمضان اظهار کرد: این تقارن یک فضای معنوی در نوروز امسال به‌وجود آورد که تجربه شیرینی بود.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» افزود: این نامگذاری پیام‌هایی دارد که مهم‌ترین آن‌ها استمرار برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌ها برای کاهش مشکلات اقتصادی با استفاده از توانمندی‌های مردمی است؛ از سویی با توجه به نام‌گذاری ۱۴۰۳، سال‌جاری به سال سازندگی ساری و رضایت‌مندی مردم تبدیل می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه امسال در روز جهانی قدس راهپیمایی بزرگ و قابل توجهی انجام شد، گفت: با توجه به تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و بی‌اعتنایی این رژیم سفاک به قوانین و قواعد بین‌المللی در روز قدس امسال شاهد یک خروش بین‌المللی علیه این رژیم جعلی اسرائیل بودیم.

وی افزود: شهروندانِ متدینِ ساروی حضور چشمگیری در راهپیمایی روز قدس داشتند که جا دارد از همه همشهریان قدردانی کنیم.

شعبانی ضمن قدردانی از تلاش‌های شهردار و مدیران و کارکنان مجموعه شهرداری ساری برای فضاسازی مناسب جهت استقبال از ماه مبارک رمضان و سال جدید، تسریع در خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران در ایام نوروز تصریح کرد: انتظار این است که مجموعه مدیریت شهری بگونه‌ای کار و تلاش کند که سال جدید به سال سازندگی ساری و سال رضایت‌مندی مردم تبدیل شود.

محمد حسین قبادی شهردار ساری نیز در این جلسه با بیان اینکه خوشبختانه رویه‌ای در شهرداری ایجاد شد که امکان اجرای پروژه‌ها فراهم است، خاطرنشان کرد: در سفر قریب‌الوقوع ریاست جمهور به استان مازندران اجرای چند پروژه اساسی دستور پیگیری داریم.

کد خبر 742663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.