افزایش ۴۰ درصدی نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در اردبیل

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل از افزایش ۴۰ درصدی نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سلامت صفری ظهر امروز _یکشنبه نوزدهم فروردین_ در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: لایحه شهرداری اردبیل در خصوص نرخ پیشنهادی کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر در سال ۱۴۰۳ به تصویب شورای شهر اردبیل رسید و در این راستا نرخ کرایه حمل و نقل عمومی ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت.

وی با تاکید بر اهتمام و برنامه‌ریزی مدیران شهرداری مبنی بر اجرای پروژه‌های مصوب شده افزود: همزمان با اولین جلسه رسمی شورای شهر در سال جدید دو لایحه ارسالی شهرداری بررسی و بندهای مصوبات جلسات گذشته قرائت شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه در خصوص بررسی و تصویب تعرفه نرخ ناوگان حمل و نقل عمومی در سال ۱۴۰۳ در راستای مدنظر قرار دادن نرخ تورم و هزینه بالای استهلاک خودروها تلاش کردیم این افزایش هم به نفع شهروندان و هم به نفع قشر زحمت کش رانندگان باشد، بیان کرد: به طور متوسط با ۴۰ درصد افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی موافقت شده است.

سلامت صفری تصریح کرد: در حوزه حمل و نقل عمومی مشکلات اساسی داریم که علاوه بر ضرورت به‌روز شدن طرح جامع ترافیکی شهر و احداث معبر و پل و خیابان‌هایی که در دستور کار هست همگی اعضای شورا از شهردار خواستند مطابق برنامه مصوب فرایند خرید ۱۳۰ دستگاه اتوبوس و ون را با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود به جد پیگیری و به نتیجه برساند.

کد خبر 742649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.