راه‌اندازی سکوهای دائمی عرضه لباس تا اردیبهشت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از راه‌اندازی سکوهای دائمی جدید عرضه لباس تا اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: این موضوع با کمک جریان‌های مردمی ممکن است و نقش‌آفرینی پررنگ کانون مساجد و حوزه شورای فرهنگ عمومی نیز نکته‌ای قابل توجه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز _یکشنبه نوزدهم فروردین_ در جلسه شورای مدیران با اشاره به جمع‌بندی اقدامات سال گذشته و برنامه‌های سال آینده اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه قرآن از روز اول فروردین جای تقدیر دارد چراکه استقبال خوبی توسط مردم از آن صورت گرفت و این درحالی است که در همه استان‌ها این نمایشگاه برگزار شد.

وی در ادامه به اهمیت موضوع پوشش و عفاف و حجاب پرداخت و افزود: تاکنون در این زمینه کارگروه مدل و لباس تلاش‌های زیادی کرده اما توقعات خیلی بیشتر است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر همین اساس از راه‌اندازی سکوهای دائمی جدید عرضه لباس تا اردیبهشت ماه خبر داد و تاکید کرد: این موضوع با کمک جریان‌های مردمی ممکن است و نقش‌آفرینی پررنگ کانون مساجد و حوزه شورای فرهنگ عمومی نیز نکته‌ای قابل توجه است.

اسماعیلی با بیان اینکه ما نیاز به سازوکار شفاف داریم و در این راستا همه ساز و کارهای ما باید شفاف باشد، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب را در پیش داریم و باید به موضوع فلسطین و غزه و مظلومیت آن‌ها به صورت ویژه پرداخته شود.

وی با اشاره به تکالیف برنامه هفتم و بودجه سال ۱۴۰۳ و بازنگری در ساختار فرهنگی افزود: در بودجه ۱۴۰۳ اتفاقات خوبی با همکاری دولت و مجلس رخ داد و در حال حاضر اصلاح بودجه فرهنگی انجام شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اقدامات ویژه این وزارتخانه در سال جدید پرداخت و درباره راه‌اندازی بنیاد پویانمایی، شهر صنایع خلاق، سند موسیقی و راه اندازی بنیاد تئاتر ملی ایران در بهار سال جاری گفت: ما در ۲۰ روز گذشته سه بار در نشست رسانه‌ای‌ها، هنرمندان و نمایشگاه قرآن میزبان رئیس‌جمهور بودیم.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه وزارت فرهنگ اکنون به بهترین موقعیت از لحاظ زیرساختی رسیده است، گفت: امید است امسال نیز پروژه‌های عمرانی هم در کنار سایر اقدامات به خوبی انجام شود.

کد خبر 742614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.