تکریم ارباب رجوع وظیفه ما است

فرماندار سمیرم گفت: تسریع، تسهیل و تکریم ارباب رجوع وظیفه ما است و مدیران از مراجعه و پاسخگویی به ارباب رجوع نباید خسته و دلسرد شوند، چراکه بدنه جامعه، سرمایه ملی و اقتصادی نیاز به سرمایه اجتماعی دارد؛ سرمایه اجتماعی ما مردم هستند که باید در حفظ آن کوشا باشیم.

اصغر هدایت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ سال افتخار، عزت و سربلندی مردم شهرستان سمیرم بود؛ مردمی که در تمام عرصه‌های ملی و مذهبی و عرصه‌هایی که نیاز به حضورشان بود، بر اساس فرهنگ و ایمان و بصیرتشان حضور پیدا کردند و با حضور گسترده در یازدهم اسفند پای صندوق‌های رأی افتخاری آفریند که زبانزد عام و خاص شد.

وی افزود: عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی شدنی است، هر جا مردم را به میدان آوردیم، نقش‌آفرین بودند و رفع مشکل کردند.

فرماندار سمیرم خاطرنشان کرد: طرح شعار به معنی جهت‌گیری‌ها، اهداف، استراتژی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها است و پروژه‌ها به سمت جهش تولید با مشارکت مردم است.

هدایت اضافه کرد: وظیفه ما در شهرستان این است که این اتفاق را رقم بزنیم و تلاش کنیم صادقانه خدمت داشته باشیم و هر جا که خدمت صادقانه به مردم کردیم، نتیجه گرفتیم.

وی تأکید کرد: سه کلمه تکریم ارباب رجوع، تسهیل و تسریع در امور ارباب رجوع وظیفه همه ما است، کار جهادی انجام دادن، نبود وقفه در کار مراجعه‌کننده و تکریم ارباب رجوع جزو وظایف اصلی مسئولان است.

فرماندار سمیرم اضافه کرد: در فرهنگ اداری ما نامه بدون پیگیری پاسخگو نیست؛ آنچه مهم است پیگیری کار مردم است و ما باید بستر سرمایه‌گذاری را در شهرستان فراهم کنیم.

هدایت تصریح کرد: تسریع، تسهیل و تکریم ارباب رجوع وظیفه ما است و مدیران نباید از مراجعه و پاسخگویی ارباب رجوع خسته و دلسرد شوند، چراکه بدنه جامعه، سرمایه ملی و اقتصادی نیاز به سرمایه اجتماعی دارد؛ سرمایه اجتماعی ما مردم هستند که باید در حفظ آن کوشا باشیم.

کد خبر 742583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.