دستگیری شکارچی غیرمجاز در شهرستان کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از دستگیری شکارچی غیرمجاز و کشف ۳۲ قطعه لاشه پرنده از نوع کبک و تیهو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه خبری پلیس، اسماعیل زراعتیان اظهار کرد: مأموران انتظامی بخش خشت شهرستان کازرون با اقدامات فنی مطلع شدند فردی در مناطق حفاظت شده در حال شکار غیرمجاز پرندگان است که سریعاً مأموران پلیس به همراه کارکنان حفاظت محیط زیست به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران حین گشت‌زنی خودرو شکارچی غیرمجاز را که در حال حرکت بود، مشاهده و با علائم هشداردهنده آن را متوقف کردند و در بازرسی از آن یک قبضه سلاح شکاری و ۳۲ قطعه لاشه پرنده از نوع کبک و تیهو را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه متهم دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با افرادی که اقدام به شکار غیرقانونی و صدمه زدن به محیط زیست می‌کنند با جدیت برخورد خواهد کرد و از شهروندان درخواست می‌شود به جهت حفاظت از محیط زیست در صورت اطلاع از این گونه موارد، بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 742573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.