مردم با پشتیبانی از ولایت‌فقیه توطئه دشمنان را خنثی خواهند کرد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: ملت ایران همواره ادامه‌دهنده راه شهدا هستند و با پشتیبانی از ولایت‌فقیه توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، سردار نعمت‌الله باقری در مراسم بزرگداشت شهید سیدعباس صالحی‌روزبهانی در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: مرگ رژیم صهیونیستی با شهادت سرداران سپاه اسلام زودتر اتفاق خواهد افتاد است و به‌زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

وی افزود: مردم لرستان و شهرستان بروجرد به‌خوبی قدر شهید سیدعباس صالحی روزبهانی را دانستند و در استقبال و تشییع باشکوه از شهید راه قدس سنگ تمام گذاشتند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: شهادت سرداران سپاه اسلام، شمشیر جبهه مقاومت را بر گردن رژیم صهیونیستی تیزتر کرده است.

شکست اسرائیل در غزه حتمی است

سردار محمدی از فرماندهان سپاه قدس در بروجرد نیز گفت: سردارانی که در حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسیدند از افتخارات ایران اسلامی هستند.

فرمانده سپاه قدس اظهار کرد: شکست اسرائیل در غزه حتمی است، اسرائیل چه در غزه بماند و چه از غزه خارج شود محکوم به شکست است.

سردار محمدی افزود: زمانی رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان وارد می‌شد و در کم‌تر از نصف روز کل کشور لبنان را اشتغال می‌کرد، اما امروز به برکت جبهه مقاومت، اسرائیل چنان ضربه‌ای خورده است که در طول ۷۰ سال بی‌سابقه بوده است.

وی با قدردانی از حضور باشکوه مردم لرستان در استقبال و تشییع پیکر شهید سیدعباس صالحی روزبهانی ادامه داد: شهید راه قدس، سیدعباس صالحی روزبهانی در کم‌تر از یک‌سال بود که وارد نبرد با استکبار شد و برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و برای دفاع از حرمین شریفین به شهادت رسید، سردارانی که در حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسیدند از افتخارات ایران اسلامی بودند.

سردار محمدی با بیان اینکه شهید صالحی روزبهانی برای رضای خدا کار می‌کرد، وقتی خالصانه برای رضای خدا کار کنی، پاداش شهادت نصیب انسان می‌شود، افزود: مکتب حاج‌قاسم جوانان غیوری مانند سیدعباس صالحی روزبهانی را پرورش داده است که در اوایل جوانی عاشق مبارزه با صهیونیستی هستند و امروز فرزندان دلاور ایران زمین در جبهه مقاومت راه شهید بروجردی مسیح کردستان را ادامه می‌دهند.

وی گفت: قریب شش ماه از حملات وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه می‌گذرد که اسرائیل در مقابله با رزمندگان حماس ناتوان است، رزمندگان حماس در مکتب حاج‌قاسم یاد گرفتند که باید روی پای خود بایستند و امروز رزمندگان حماس صحنه‌های نبرد با اسرائیل را تعیین می‌کنند.

سردار محمدی از فرماندهان سپاه قدس گفت: موشک‌های حماس از گنبد آهنین اسرائیل عبور می‌کنند و امروز رژیم صهیونیستی هراسان تمام قوانین بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد و دیوانه‌وار مراکز متعلق به جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار می‌دهند.

وی افزود: در گذشته اگر ناو آمریکایی به سمت کشوری حرکت می‌کرد، آن کشور سقوط می‌کرد، اما امروز به برکت جبهه مقاومت و سردار شهید سلیمانی جبهه مقاومت هیمنه اسرائیل و آمریکا را شکسته است.

کد خبر 742541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.