مدافعان امنیت جان می‌دهند تا ایران سربلند بماند

امام جمعه زرین‌شهر گفت: فرزندان ایران زمین در روزهای گذشته برای حفظ امنیت داخلی و خارجی ایران اسلامی سینه سپر کرده‌اند و ایستاده، غیور و غیرتمند، بی‌هیچ ادعایی جان خود را فدا کردند تا ایران در امنیت کامل بماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام مهدی آقایی امروز _یکشنبه نوزدهم فروردین_ در جمع مسئولان شهرستان لنجان با اشاره به شهادت مظلومانه فرزندان ایران در سوریه، راسک و چابهار اظهار کرد: داغ شهادت با توجه به مراوده رزمندگان و ایثارگران شهرستان لنجان در دوران دفاع مقدس و پس از آن با سردار شهید زاهدی، این شهید والا مقام از جایگاه ویژه‌ای در بین مردم این شهرستان برخوردار بوده و شهادت ایشان داغ بزرگ و سنگینی برای همه ما به‌شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه مدافعان امنیت جان می‌دهند تا ایران اسلامی سربلند بماند، افزود: فرزندان ایران زمین در روزهای گذشته برای حفظ امنیت داخلی و خارجی ایران اسلامی، سینه سپر کرده، ایستاده، غیور و غیرتمند و بی‌هیچ ادعایی جان خود را فدا کردند تا ایران در امنیت کامل بماند و قطعاً نامشان برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد شد.

امام جمعه زرین‌شهر خاطرنشان کرد: رژیم وحشی اسرائیل به زودی تاوان سختی را از اقدام تروریستی خود در حمله به کنسولگری ایران در سوریه خواهد داد و مردم بصیر ایران قدردان حافظان امنیت خود به بهترین شکل خواهند بود.

آقایی با اشاره به سردرگمی مردم شهرستان لنجان به دلیل وضعیت ترمینال مسافربری، ادامه داد: امروز مردم شهرستان لنجان گلایه‌هایی را در خصوص خدمات پایانه مسافربری و تعطیلی آن دارند، از این رو نیاز است مسئولان امر در این خصوص اقدام فوری انجام دهند.

وی اضافه کرد: نبود نام شهرستان لنجان در سامانه خرید بلیط اینترنتی به ویژه مسیر تهران یکی دیگر از گلایه‌های مردم است و باید مدیران شهرستان دسترسی آسان و سریع مردم منطقه را برای تهیه بلیط و استفاده از پایانه مسافربری شهرستان را فراهم کنند.

امام جمعه زرین‌شهر با اشاره به شرایط فیزیکی مصلی بزرگ حضرت ولی عصر (عج) زرین شهر، گفت: مصلی بزرگ زرین‌شهر به همت ائمه جمعه قبلی آغاز تا این مرحله احداث شده است، اما برای تکمیل و بازسازی آن نیازمند تأمین اعتبار و زمان کافی هستیم، از این رو نیاز به همکاری و همراهی مسئولان، خیرین و مردم برای تسریع در بازسازی مصلی هستیم.

آقایی افزود: فرصت باقی مانده ماه مبارک رمضان را قدر بدانیم و بهترین استفاده را از ایام باقی مانده در قرب به خدا، احیا و تقویت مکارم اخلاقی انجام دهیم تا با دلی صاف و مملو از محبت و عشق به خدا عید سعید فطر را جشن بگیریم.

کد خبر 742518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.