رشد ۲ برابری نصب تابلوهای انتظامی در شهر قم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل از آن شاهد رشد دو برابر نصب تابلوهای انتظامی در شهر قم را شاهد بودیم.

رضا خانه‌زاد یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با بیان اینکه سال ۱۴۰۲ نصب تابلوهای انتظامی در شهر قم رشد دو برابری داشتیم، اظهار کرد: تابلوهای هدایت مسیرمان هم با توجه به پروژه‌های جدید که ایجاد می‌شود و یک سری تغییرات در مسیر حرکت مردم است، نوسازی می‌شوند.

وی افزود: در این زمینه در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۹۰۰ تابلوی انتظامی نصب کردیم و تابلوی هدایت مسیر ۷۳۰ مترمربع که نسبت به سال گذشته ۳۴۰ مترمربع بود را یک افزایش دو برابری هم داریم.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اهمیت ارتقای پایداری خط کشی‌های ترافیکی در سطح شهر، خاطرنشان کرد: در گذشته خط کشی‌هایی که انجام می‌شد خط کشی تک جزئی بود و هزینه‌های کمتری داشت، اما به سرعت و با توجه به گذر ماشین‌ها و آلاینده‌ها محو می‌شد، سال ۱۴۰۲ اولویت را روی رنگ دو جزئی با ماندگاری حداقل سه سال گذاشتیم که اجرایی شد.

خانه‌زاد یزدی ادامه داد: سال ۱۴۰۱ خط‌کشی دوجزئی به صورت طولی به پنج کیلومتر نمی‌رسید، اما در سال ۱۴۰۲ امسال نزدیک به ۱۰۰ کیلومتر رنگ دوجزئی زدیم، برای رنگ تک جزئی نیز ۸۰۰ کیلومتر اقدام کردیم که عملیاتی شده و در نوع خودش بی نظیر است.

وی گفت: رنگ‌های تک جزئی نزدیک به ۸۰۰ کیلومتر در سال ۱۴۰۲ انجام شد که در سال پیش از آن ۳۰۰ کیلومتر بود و یک رشد تقریباً سه برابری داشتیم. در رنگ دوجزئی نیز ۱۰۰ کیلومتر با ماندگاری بالا داشتیم که در سال‌های قبل رقم بسیار کمتر بوده است.

کد خبر 742471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.