حضور جهانی مردم در راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهد که اسرائیل نابود شدنی است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ظلم صهیونیسم در شش ماه اخیر سبب شد که این راهپیمایی در سراسر جهان پرشورتر برگزار شود و این حضور جهانی مردم نشان می‌دهد که اسرائیل نابود خواهد شد و مردم جهان روزی شاهد پیروزی قدس خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه نوزدهم فروردین_ در نطق پیش از دستور صدوبیست‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: امیدواریم سال جدید که آغاز آن با بهار قرآن و لیالی قدر مقارن بود، برای عموم مسلمانان و مردم ایران و اصفهان پرخیر و برکت و سرشار از موفقیت و معنویت باشد.

وی با اشاره به راهپیمایی روز قدس افزود: در سراسر کشور و اصفهان حضور پرشور مردم را در این راهپیمایی شاهد بودیم؛ ظلم صهیونیسم در شش ماه اخیر سبب شد که این راهپیمایی در سراسر جهان پرشورتر برگزار شود و این حضور جهانی مردم نشان می‌دهد که اسرائیل نابود خواهد شد و مردم جهان روزی شاهد پیروزی قدس خواهند بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به حادثه تروریستی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران و شهادت سردار محمدرضا زاهدی و دیگر مستشاران ایرانی بیان کرد: پیکر این شهید بزرگوار روز گذشته با شکوه هرچه تمام‌تر در اصفهان تشییع شد و در کنار سایر هم‌رزمانش آرامش گرفت. این واقعه را به عموم مردم و همشهریان و هم‌رزمان ایشان تبریک و تسلیت می‌گوییم.

وی با اشاره به فرارسیدن روزهای پایانی ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امیدواریم خداوند ما را در این روزهای پایانی مورد مغفرت خود قرار دهد و آنچه که به نیکان عالم عطا می‌کند به ما نیز عطا کند و این ماه با خیر و خوبی به پایان برسد.

نورصالحی با گرامیداشت یاد علامه مجلسی گفت: وظیفه ما مسئولان رسیدگی به وضعیت مقبره علامه مجلسی و نواحی اطراف مسجد جامع است؛ اصفهان نیازمند یک میدان آئینی است که در صورت اجرای طرح میدان جلوخان به علت هم‌جواری با مسجد جامع و مقبره علامه مجلسی، می‌توانیم چنین میدانی را داشته باشیم.

کد خبر 742408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.