برنامه‌های روز شهرکرد تداعی‌گر هویت شهر باشد

شهردار شهرکرد گفت: پرداختن به شهرکرد و هویت آن نباید به یک روز منحصر شود و باید این موضوع در کل سال مورد توجه قرار گیرد و به صورت نمادین در سی‌ویکم اردیبهشت روز شهرکرد متجلی شود.

محمد حسین واحدیان در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به سی‌ویکم اردیبهشت، روز شهرکرد، اظهار کرد: پرداختن به شهرکرد و هویت شهرکرد نباید به یک روز منحصر شود و باید این موضوع در کل سال مورد توجه قرار گیرد و به صورت نمادین در سی‌ویکم اردیبهشت روز شهرکرد متجلی شود.

وی افزود: آن‌قدر اطلاعات هویتی در خصوص شهرکرد زیاد است، که نمی‌توان به همه آنها در یک روز پرداخت و در یک روز تنها می‌شود یک جشن برگزار کرد و به همین دلیل سعی شده است یک هفته به عنوان هفته فرهنگی شهرکرد شکل گیرد.

شهردار شهرکرد تاکید کرد: روز شهرکرد فقط مربوط به یک دستگاه نیست و متعلق به شهرکرد است و همه دستگاه‌ها در معرفی شهر باید تلاش کنند و سعی شود به واسطه بنیاد شهرکردشناسی، سیاست‌های که در این یک هفته برنامه‌ریزی می‌شود در طول سال هم استمرار داشته باشد.

واحدیان عنوان کرد: موضوع زنده نگه‌داشتن هویت شهری شهرکرد در سرفصل‌های بودجه‌ای همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید لحاظ شود، محتواهای زیاد در شهر وجود دارد و نیاز است که به این محتواها بیشتر پرداخته شود.

وی ادامه داد: مفاخر و مشاهیر زیادی در شهرکرد وجود دارند که ضمن ارج نهادن به مفاخر، مشاهیر، نام‌آوران و نخبگانی که در قید حیات نیستند، نباید از افراد فعلی نیز غافل شد، ملاک اصلی برای انتخاب افراد باید خدمت و تأثیرگذاری آن فرد در شهرکرد باشد، پرداختن به این موضوع موجب ایجاد انگیزه در افراد برای خدمت بیشتر در شهر می‌شود.

شهردار شهرکرد: برای جهانی شدن شهرکرد به عنوان شهر نمد می‌طلبد که دستگاه‌های دیگر هم در کنار شهرداری قرار گیرند.

کد خبر 742385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.