۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵
دستگیری عاملان سرقت ۵۶ راس احشام

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند سه نفره سارقان احشام در شهرستان چادگان و اعتراف سارقان به سرقت ۵۶ راس احشام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت ۵۶ رأس احشام در شهرستان چادگان موضوع به صورت ویژه در قرارگاه مقابله با سرقت این شهرستان بررسی شد و اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها توسط کارآگاهان پلیس آگاهی انجام گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی میدانی صحنه وقوع جرم و جمع آوری سرنخ‌های موجود در محل و بهره گیری از اقدامات علمی و هوشمندانه هویت سه سارق که در این سرقت دست داشتند به دست آوردند و در عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در ادامه تحقیقات تکمیلی پلیس در نهایت دو مالخر این پرونده نیز شناسایی و دستگیر شدند که در بازرسی از مخفیگاه آنها، ۴۶ رأس احشام به سرقت رفته کشف شد.

سرهنگ ترکیان با اشاره به اعتراف متهمان به سرقت ۵۶ رأس احشام در شهرستان چادگان خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده پس از تکمیل شدن تحقیقات برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شدند.

کد خبر 742368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.