ضرورت همکاری فرماندار و مدیران شهرستانی جهت برگزاری دومین کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرمانداران و مدیران شهرستانی جهت برگزاری دومین کنگره شهدای استان پای کار باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار حمید خرمدل، عصر امروز _شنبه، نوزدهم فروردین_ در جمع مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد جهت برنامه‌ریزی برای برگزاری دومین کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: در مرکز استان کار به خوبی در حال انجام است اما احساس می‌شود کار در شهرستان‌ها به مانند مرکز استان آنچنان که باید به خوبی انجام نمی‌شود که شاید دلیل آن برگزاری انتخابات و مسائل مربوط به آن بوده‌است.

وی با بیان اینکه اصلاً فرصت نداریم و باید به سرعت و با همه توان کارها را انجام دهیم تا یک کنگره درخور شأن کهگیلویه و بویراحمد و جامعه ایثارگری و شهدای آن برگزار شود، افزود: در بعضی از زمینه‌ها کارهای خوبی صورت گرفته برای مثال سیستم صوتی خوب و عالی داریم همچنین تعداد ۴۵۰۰ صندلی خریداری شده که این تعداد به ۱۰ هزار صندلی می‌رسد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه می‌بایست در شهرستان‌ها جلسات هم‌افزایی بیشتری برگزار شود، گفت: همان‌گونه که استاندار با حساسیت کار را دنبال می‌کنند، فرمانداران هم باید در شهرستان‌ها مثل استاندار پای کار باشند و دستگاه‌ها را پای کار بیاورند.

وی با بیان اینکه فکر نکنید برنامه فقط متعلق به سپاه است، تصریح کرد: برنامه مربوط به شهدا و ایثارگران استان بوده و مربوط به همه است، فکر نکنید فقط یک دستگاه وظیفه دارد و این برنامه فقط متعلق به سپاه است.

خرمدل خاطرنشان کرد: وقتی می‌خواهیم محضر رهبر معظم انقلاب گزارش دهیم فقط فرمانده سپاه گزارش نمی‌دهد، بلکه استاندار و نماینده ولی فقیه در استان هم گزارش خواهند داد، بنابراین همه برای برگزاری کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد مسئول هستیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری و مسئولان کشوری روی قوم لر حساب ویژه‌ای باز می‌کنند و باید در این کنگره مانند همه عرصه‌ها و صحنه‌ها بدرخشیم و بدانیم که زمان محدود است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد به هیچ وجه نباید مسائل سیاسی دخالت داده شود امروز نیاز به وحدت داریم و شهدا هم می‌توانند محور وحدت قرار گیرند.

وی به موضوع امنیت کنگره شهدا اشاره کرد و افزود: دشمن امنیت کشور را نشانه رفته و نباید امنیت را دست کم بگیریم.

کد خبر 742315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.