حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی روز قدس امسال، دلگرمی و پشت‌گرمی مظلومان غزه بود

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، حقیقتاً یک دلگرمی و پشت‌گرمی مهمی برای مظلومان غزه است که با وجود تمام مشکلات مجاهدانه ایستادگی و مقاومت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری امروز شنبه _ هیجدهم فروردین _ خطاب به مردم بصیر استان کرمانشاه اظهار کرد: حضور یکپارچه‌ی شما مردم عزیز و با بصیرت که بااحساس مسؤولیت و با حس غیرت، غیرتی از جنس غیرت اسلامی و انسانی و هم غیرت ملی در راهپیمایی روز قدس شرکت کردید قابل‌تقدیر است و بنده به‌عنوان کوچک‌ترین خادم از حضور شما تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: به فضل الهی حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال، از همه‌ی سال‌های گذشته فعال‌تر و گسترده‌تر بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه حضور مردم در روز قدس را دلگرم‌کننده و پشت‌گرمی مهم برای مظلومان غزه دانست و تصریح کرد: این حضور یکپارچه شما باعث دلگرمی دوستان خدا و مجاهدانی است که درراه خدا مظلومانه در غزه مقابل دشمن ایستاده‌اند و با گرسنگی، تشنگی و با تمام مشکلات درمانی و دارویی که دارند و استقامت می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمن هم خوب فهمید که ملت شریف و عزیز ما قهرمانانه و مجاهدانه و صبورانه با بصیرت و شناخت درصحنه حاضر است و پیروز نهایی را در آینده نه‌چندان دور همه مسلمانان با نابودی اسرائیل شاهد خواهیم بود.

با فرمان تاریخی امام خمینی (ره) هر ساله آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به روز قدس نامگذاری شده است و مردم کرمانشاه همچون اقصی نقاط جهان با حضور خود در این راهپیمایی که ۱۷ فروردین‌ماه بود، حماسه‌ای خلق کردند.

کد خبر 742312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.