رژیم صهیونیستی از انتقام قاطع ایران به شدت هراس دارد

سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه با بیان اینکه ما به کشورهای عضو شورای امنیت و سازمان ملل متحد هشدار می دهیم که در برابر جنایات صهیونیست ها سکوت نکنند، گفت: رژیم صهیونیستی از انتقام قاطع ایران به شدت هراس دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین اکبری در مراسم روز جهانی قدس در سفارت ایران در سوریه اظهار کرد: پس از آنکه رژیم صهیونیستی با نقض آشکار تمام قوانین بین المللی، معاهده ۱۹۶۱ و منشور ملل متحد، سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را هدف قرار داد و به حاکمیت سوریه تجاوز کرد، ایران با ارائه شکایت به شورای امنیت، خواستار تشکیل جلسه فوق العاده این شورا شد.

وی گفت: با توجه به ناکامی شورای امنیت در اتخاذ تصمیمات لازم برای جلوگیری از تکرار چنین جنایات هولناکی از سوی رژیم صهیونیستی، ایران حق خود را برای پاسخگویی محفوظ می دارد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه تصریح کرد: ما به کشورهای عضو شورای امنیت و سازمان ملل متحد هشدار می دهیم که در برابر این جنایات سکوت نکنند و به وظابف خود در قبال حفظ صلح و امنیت بین المللی عمل کنند.

اکبری ادامه داد: حمله به کنسولگری ایران در دمشق توسط صهیونیست‌ها تلاشی برای فتنه انگیزی و ایجاد تفرقه بین مردم سوریه بود، اما این آرزوها به سرانجام نخواهد رسید و خون شهید عزالدین قسام و دیگر شهدا گواه آن است که روحیه مقاومت در رگ‌های مردم سوریه و فلسطین جاری است.

وی گفت: پس از تهدید ایران به پاسخگویی به حمله صورت گرفته به کنسولگری ایران در دمشق، صهیونیست ها وحشت زده شده و به خرید و ذخیره سازی ژنراتور، مواد غذایی و دارو در مناطق امن روی آوردند و این نشان می دهد که آنها از انتقام قاطع ایران به شدت هراس دارند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه در پایان خاطرنشان کرد: پاسخ ایران آشکار نیست و فقط صهیونیست‌ها از عمق آن مطلع هستند و تلاش می کنند که گستاخی که انجام دادند را مخفی کنند.

کد خبر 742308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.