بیست‌وچهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران در ساری بازگشایی شد

بیست‌وچهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران با حضور نماینده ولی‌فقیه در مازندران، از امروز شنبه هجدهم فروردین بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی‌فقیه در مازندران عصر امروز _هجدهم فروردین_ در آئین افتتاح بیست‌وچهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان برگزاری نمایشگاه قرآنی در ماه مبارک رمضان را کاری ارزشمند و تأثیرگذار دانست و اظهار کرد: برگزارکنندگان نمایشگاه توجه داشته باشند که هر ساله باید بر کیفیت برگزاری نمایشگاه قرآنی اضافه شود.

وی افزود: به منظور شناساندن مفاهیم قرآنی و ترویج فرهنگ تلاوت قرآن بهتر است، زمان برگزاری این نمایشگاه بیشتر شود و حتی بعد از ماه مبارک رمضان ادامه پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه به منظور دسترسی بهتر محصولات قرآنی به علاقمندان و بازدیدکنندگان، قیمت مناسب‌تری ارائه شود، گفت: انتظار داریم این نمایشگاه آخرین دستاوردهای علمی در زمینه قرآن و تولیدات قرآنی را معرفی کند.

برپایی ۴۰ غرفه قرآنی و فرهنگی در نمایشگاه قرآنی و عترت مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه این مراسم با اشاره به برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد: نمایشگاه قرآن و عترت با مشارکت مؤسسات قرآنی مردم پایه و دستگاه‌های فرهنگی در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان از امروز هجدهم فروردین در سالن مرحوم سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان آغاز و تا بیست‌ویکم فروردین ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ غرفه در زمینه فروشگاه و ارائه محصولات قرآنی و فرهنگی در این نمایشگاه عرضه نمایش درآمده است، افزود: همه محصولات در این نمایشگاه عرضه ماهیت قرآنی دارد و فروش کتاب‌های دینی، صنایع دستی با موضوع قرآنی و نمایش آثار هنرمندان در ارتباط با قرآن است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه در پیرامون برپایی این نمایشگاه برنامه‌های جنبی برای بازدیدکنندگان و علاقمندان به قرآن و عترت برگزار می‌شود، گفت: روزانه برنامه‌های محفل قرآنی ویژه دانش‌آموزان، برنامه قرآن بخوانید جایزه بگیرد به اجرا درمی‌آید؛ همچنین از تولیدات قرآنی و برنامه‌های مرتبط با کودک و نوجوان رونمایی می‌شود.

آهنگر ارائه عملکرد دستگاه‌های اجرایی در زمینه محصولات فرهنگی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این نمایشگاه مطرح و بیان کرد: علاوه بر این برنامه‌ها، ویژه برنامه کتاب وحی در روز دوشنبه صبح و عصر و نشست هم‌اندیشی حوزه‌های فعال قرآن کریم در حاشیه نمایشگاه در تالار گفت‌وگو برگزار می‌شود.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را اشاعه ترویج مفاهیم قرآنی بین خانواده‌های مازندران تاکید کرد و گفت: از عموم مردم این استان دعوت می‌کنیم تا از این ظرفیت در ایام ماه مبارک رمضان استفاده کنند.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران در ساری بازگشایی شد

بیست‌وچهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران در ساری بازگشایی شد

کد خبر 742278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.