ثبت دمای ۳۵ درجه در اصفهان / پیش‌بینی وزش بادهای شدید و احتمال رگبار پراکنده در استان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان جوی به نسبت پایدار طی امروز و گذر متناوب امواج از فردا تا اواخر هفته از افزایش ابر و وزش باد تا اندازه‌ای شدید و احتمال رگبار پراکنده در بعضی نقاط استان خبر داد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر جوی به نسبت پایدار طی امروز و گذر متناوب امواج از فردا تا اواخر هفته بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی امروز در بیشتر مناطق صاف از ساعات بعدازظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود، از فردا در بیشتر نواحی گاهی افزایش ابر و وزش باد تا اندازه‌ای شدید و در برخی مواقع گاهی باد شدید به ویژه روزهای دوشنبه و چهارشنبه و احتمال رگبار پراکنده در بعضی نقاط مورد انتظار است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: از عصر روز سه‌شنبه تا وقت پنجشنبه رگبار بهاری ابتدا در نیمه غربی و به تدریج در سایر مناطق انتظار می‌رود، شدت بارش در نیمه غربی و نیمه شمالی خواهد بود.

وی دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۹ درجه و کمینه آن بامداد فردا به ۱۳ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

آقایی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با بیشینه دمای ۳۵ درجه و بویین میاندشت با کمینه دمای ۲- درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان هستند.

کد خبر 742272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.