تمدید مهلت ارسال ایده و پیشنهاد برای «جشن ۹۰ سالگی تأسیس دانشگاه تهران»

دبیر نظام پیشنهادهای دانشگاه تهران از تمدید مهلت ارسال ایده و پیشنهاد برای «جشن ۹۰ سالگی تأسیس دانشگاه تهران» تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین رضایی با اعلام این خبر گفت: در پی صدور فراخوان ارسال ایده و پیشنهاد برای «جشن ۹۰ سالگی تأسیس دانشگاه تهران»، جشنواره ایده‌پردازی در سطح تمامی ذی‌نفعان دانشگاه اعم از استادان، دانشجویان، کارکنان، دانش‌پذیران، دانش‌آموختگان، بازنشستگان، خانواده‌های آنها، فعالان رسانه‌ای، هنرمندان و به طور کلی عموم جامعه برای «جشن ۹۰ سالگی تأسیس دانشگاه تهران» برگزار شد و تاکنون بیش از ۲۰۰ ایده به دبیرخانه نظام پیشنهادها ارسال شده است.

وی افزود: در پی درخواست تعداد قابل توجهی از ذی‌نفعان و شهروندان به منظور تمدید مهلت ارسال پیشنهادهای نوآورانه، طرح‌های ابتکاری و ایده‌های خلاق به دبیرخانه نظام پیشنهادهای دانشگاه تهران، مهلت ارسال ایده و پیشنهاد برای «جشن ۹۰ سالگی تأسیس دانشگاه تهران» تا ۳۰ فروردین تمدید شد.

دبیر نظام پیشنهادهای دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: مخاطبان علاقمند به شرکت در این فراخوان می‌توانند ایده‌ها و پیشنهادهای خود را تا ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ در سامانه نظام پیشنهادهای دانشگاه تهران ثبت و ارسال کنند.

وی با تاکید بر اینکه این زمان قابل تمدید نیست، یادآور شد: به صاحبان طرح‌ها و ایده‌های برتر، لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، نحوه ارسال ایده‌ها و پیشنهادها از طریق سامانه نظام پیشنهادهای دانشگاه تهران به نشانی https://suggest.ut.ac.ir است.

کد خبر 742264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.