برگزاری کنگره شهدای ورزشکار شاه‌بیت فعالیت‌های سال ۱۴۰۳

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: برگزاری کنگره شهدای ورزشکار شاه‌بیت فعالیت‌های سال ۱۴۰۳ اداره ورزش وجوانان استان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، جواد محمدی در جلسه‌ای که به‌صورت برخط با رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و مدیران ستادی اداره کل داشت، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۳ همه فعالیت‌های ورزش و جوانان استان اصفهان در راستای برگزاری کنگره ملی سرداران و ۲۴ هزار شهید استان و به صورت ویژه کنگره شهدای ورزشکار استان، به یاد و نام مقدس ۱۱۰۰ شهید ورزشکار مزین و متبرک می‌شود، چرا که هرچه داریم همه را مدیون مکتب ایثار و شهادت و مرهون خون پاک و مطهر شهدای عزیز هستیم.

وی افزود: علاوه بر سایر برنامه‌هایی که به صورت معمول همه ساله در دستور کار این اداره کل قرار دارد، برگزاری کنگره شهدای ورزشکار استان، سال جاری شاخص‌ترین برنامه فرهنگی و محوری است که در قالب برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان به صورت ویژه برگزار خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: محورهای اصلی و رئوس برنامه از سال گذشته ابلاغ و آغاز شده است و در جلسات آتی نیز به‌صورت ویژه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها مجدد تاکید می‌شود؛ به یاری خدا و با مشارکت هیئت‌های ورزشی استان و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، کنگره شهدای ورزشکار استان به شکل باشکوه و درخور مقام شامخ شهدا در نیمه اول نخست جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

رئیس کمیته ورزش و جوانان کنگره شهدای استان در این جلسه تاکید کرد: تمهیدات و پشتیبانی‌های لازم برای برگزاری ۲۸ یادواره شهدا در ۲۸ شهرستان استان اصفهان اندیشیده شده است و رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها باید اهتمام لازم در خصوص برگزاری ویژه‌برنامه یادواره شهدای ورزشکار شهرستان مربوطه را حداکثر تا مرداد سال جاری داشته باشند.

کد خبر 742259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.