نوسازی تاکسی‌های پایتخت در سال ۱۴۰۳

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: سال جاری شاهد به‌کارگیری تعداد قابل توجهی تاکسی و ون در این ناوگان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شادی مالکی اظهار کرد: سال ۱۴۰۳ سال خوبی در حوزه حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه در حوزه تاکسیرانی خواهد بود، به‌گونه‌ای که بخش قابل توجهی از تاکسی‌ها نوسازی خواهد شد و تعدادی دیگر از ون‌های تازه‌نفس به مسیرهای پرتردد اضافه می‌شود.

وی افزود: سال جاری با مشارکت تولیدکنندگان داخلی و خارجی میزان قابل توجهی تاکسی جدید به ناوگان تاکسیرانی تهران اضافه می‌شود و تلاش داریم میزان رضایتمندی شهروندان را افزایش دهیم.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۵۰ درصد از ناوگان تاکسیرانی پایتخت فرسوده است، خاطرنشان کرد: در بعضی مسیرها و پایانه‌ها با کمبود مواجه هستیم و تلاش می‌کنیم با ورود تاکسی‌های نو که بخشی از آن‌ها نیز برقی است این کمبود را رفع کنیم.

مالکی با بیان اینکه برقی سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی اولویت اول مدیریت شهری است، ادامه داد: برقی‌سازی یعنی کاهش آلودگی و رفع مشکلات زیست‌محیطی که با تأکیدات مدیریت شهری در تلاش هستیم سال جاری بخش قابل توجهی تاکسی برقی وارد ناوگان کنیم.

وی در خصوص زمان به‌کارگیری خودروهای جدید تاکسی در تهران اظهار کرد: هم‌اکنون بخشی از تاکسی‌های برقی، همچنین تاکسی و ون‌های جدید در حال شماره‌گذاری است و روزهای آینده این خودروها وارد چرخه خدمت می‌شود.

کد خبر 742148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.