برگزاری بزرگترین محفل قرآن دانش‌آموزی جهان اسلام در ۲۰ فروردین

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری بزرگ‌ترین محفل قرآن کریم دانش‌آموزی جهان اسلام در ۲۰ هزار مدرسه و مراکز دارالقرآن در بیستم فروردین‌ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، میکائیل باقری با اشاره به جزئیات برگزاری بزرگترین محفل انس با قرآن دانش‌آموزی جهان اسلام در فروردین اظهار کرد: این محفل انس دومین سالی است که برگزار می‌شود و بزرگ‌ترین محفل انس با قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام به حساب می‌آید که هم‌زمان در ۲۰ هزار مدرسه و دارالقرآن برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد عظیم قرآنی دانش‌آموزی به همت و معاضدت معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و کمیسیون توسعه فعالیت‌های بین‌المللی قرآنی هم‌زمان در بیش از ۱۵ کشور نیز اجرا خواهد شد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه این محافل قرآنی دوشنبه، بیستم فروردین از ساعت ۹:۰۰ به یاد شهدای دانش‌آموز غزه برگزار خواهد شد و توسط شبکه‌های مختلف سیما پوشش زنده داده می‌شود، ادامه داد: دانش‌آموزان شرکت‌کننده، ثواب این تلاوت‌ها را به دانش‌آموزان شهید غزه هدیه خواهند کرد.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزانی که دارای رتبه‌های برتر کشوری در مسابقات مختلف هستند، در این محفل حضور دارند.

کد خبر 742119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.