جذب مشارکت مردمی محور برنامه‌های شهرداری بجنورد

شهردار بجنورد گفت: طی سال جاری تمام پروژه‌های شهرداری با پیوست فرهنگی و حول محور جذب مشارکت‌های مردمی اجرا خواهد شد.

سیدمحمدعلی کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: طی سال جاری تمام پروژه‌های شهرداری با پیوست فرهنگی و حول محور جذب مشارکت‌های مردمی اجرا خواهد شد.

وی افزود: در سالی که گذشت، بیشتر تمرکز شهرداری صرف اصلاح ساختارها شد تا برای رفع معضلات و عبور از مشکلات، ساختار بهتری ایجاد کنیم.

شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: همزمان در دیدار نوروزی با همکاران نیز در تلاشیم بخش دیگری از ساختارهای معیوب در شهرداری را اصلاح کنیم که به‌طور قطع نتیجه آن سهولت در اجرای امور خواهد بود.

کشمیری با بیان اینکه در ستاد استقبال از بهار ۳۵ المان قدیمی بازسازی و ۶۰ المان جدید طراحی و اجرا شد، اضافه کرد: ۸۰۰ متر مربع نقاشی دیواری که نحوه اجرا، کیفیت و هزینه آن مورد توجه شهرداران همتا قرار گرفت نیز اجرایی شد.

وی از افزایش ۱.۵ برابری گل‌کاری بوستان‌ها به نسبت سال قبل خبر داد و گفت: سال گذشته در حوزه ترافیک، با اصلاح هندسی میادین، حوادث شهری در تصادفات را مدیریت کردیم.

شهردار بجنورد افزود: تلاش ما تحقق مشارکت مردمی بوده است و شعار سال جاری و فرمایش مقام معظم رهبری، خط مشی اجرایی در امور مدیریت شهری خواهد بود.

کد خبر 742091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.