شهید زاهدی به دنبال شهادت بود / رژیم صهیونیستی تاوان این جنایت خود را خواهد پرداخت

فرمانده لشکر ۸ نجف اشرف و هم‌رزم شهید زاهدی گفت: افرادی مانند شهید زاهدی به آرزوی خود رسیدند که همان شهادت بود، اما رژیم صهیونیستی به‌طور قطع تاوان این جنایت خود را خواهد پرداخت و وعده رهبر عزیزمان محقق خواهد شد.

سردار مصطفی محمدی صبح امروز _شنبه هجدهم فروردین_ در مراسم تشییع شهیدالقدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهید زاهدی را از وقتی می‌شناختم که فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود. اخلاق، روحیه و رفتار شهید زاهدی از همان ابتدا شبیه انسان‌های آسمانی بود و از همان موقع هم که در نیروی زمینی بود به دنبال شهادت می‌گشت و در نهایت پس از سال‌ها مجاهدت به آرزوی دیرینه خود رسید و به اعلی علیین پیوست.

وی افزود: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند افرادی مانند شهید زاهدی به آرزوی خود رسیدند که همان شهادت بود، اما رژیم صهیونیستی به‌طور قطع تاوان این جنایت خود را خواهد پرداخت و وعده رهبر عزیزمان محقق خواهد شد.

فرمانده لشکر ۸ نجف اشرف و همرزم شهید زاهدی تاکید کرد: وعده رهبر معظم انقلاب همیشه صادق بوده و به قطعیت پیوسته است و این بار نیز همچون گذشته تحقق پیدا خواهد کرد و رژیم غاصب صهیونیستی از جنایت ننگین خود پشیمان خواهد شد.

کد خبر 742088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.