۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳
دستگیری عضو ارشد داعش در ماهدشت کرج

سخنگوی پلیس از اجرای عملیات گسترده واحد ضد تروریسم سازمان اطلاعات فراجا و دستگیری چندین عضو گروهک تروریستی داعش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز و به نقل از خبری پلیس، سعید منتظرالمهدی از دستگیری محمد ذاکر مشهور به «رامش» عضو ارشد و سرتیم عملیات تروریستی داعش در ماهدشت کرج توسط سازمان اطلاعات فرماندهیِ انتظامیِ استان البرز خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این عملیات خاطرنشان کرد: در پِی اشرافِ اطلاعاتی و گسترده سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز و همراهی و همکاری در شناساییِ تروریست‌ها توسط شهروند مسئولیت‌پذیر طی تماسِ به موقع با پلیس ۱۱۰ موفق به دستگیری عضو ارشدِ داعش با هویت «محمد ذاکر» مشهور به «رامش» و دو نفر دیگر از واحدهای تروریستی این گروهک شدند.

این مقامِ ارشدِ انتظامی خاطرنشان کرد: این افراد طی دو عملیاتِ جداگانه در تور اطلاعاتی پلیس قرار گرفتند و در تیراندازی به خودروی آنان ۳ نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و دستگیر شدند؛ این افراد قصد عملیات انتحاری در عید فطر را داشتند.

منتظرالمهدی اضافه کرد: هشت نفر از همراهان تروریست‌ها نیز دستگیر شدند که خبرهای تکمیلی در خصوص نحوه اقدامات و ارتباطاتِ این تیم تروریستی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 742081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.