مدارس اصفهان برای شنبه ۱۸ فروردین تعطیل است؟

روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان نحوه فعالیت مدارس برای شنبه ۱۸ فروردین را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، جلال سلمانی با بیان اینکه حضور دانش‌آموزان در مراسم تشییع سردار شهید زاهدی بلامانع است، اظهار کرد: به اطلاع می‌رسد دانش‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی مناطق شهر اصفهان می‌توانند در این مراسم حضور پیدا کنند.

وی با تأکید بر همکاری مدارس با دانش‌آموزان و اولیا در برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید سرلشگر محمدرضا زاهدی در شهر اصفهان افزود: نظر به درخواست‌های مکرر دانش‌آموزان، اولیای گرامی و فرهنگیان گرانقدر برای بهره‌مندی از حضور در مراسم تشییع سردار سرافراز اسلام، شهید محمدرضا زاهدی، به اطلاع می‌رساند با هماهنگی‌های صورت گرفته و با توجه به اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مناطق اطراف محل برگزاری مراسم تشییع، حضور دانش‌آموزان نواحی در مراسم تشییع فردا طبق ضوابط به همراه خانواده‌ها بلامانع خواهد بود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: بر این اساس تأکیدات و دستورات لازم مبنی بر همکاری مدیران مدارس صادر شده است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزانی که قصد شرکت در این مراسم را دارند با هماهنگی خانواده‌ها و مدیران مدارس غیبت آنها مجاز خواهد بود، ادامه داد: طبق هماهنگی صورت گرفته با مدیران آموزش و پرورش سایر نواحی و مناطق آموزش و پرورش اصفهان، دانش‌آموزان این نواحی نیز می‌توانند در مراسم معنوی تشییع سردار رشید اسلام شرکت کنند.

سلمانی با بیان اینکه همکارانی که قصد حضور در مراسم تشییع سردار شهید زاهدی را دارند می‌توانند با هماهنگی مدیر مدرسه خود در این مراسم معنوی حضور به هم رسانند، خاطرنشان کرد: از دانش‌آموزان و فرهنگیان درخواست می‌شود تمام اطلاعیه‌های رسمی حوزه آموزش و پرورش را از طریق کانال‌های اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان دنبال کنند.

کد خبر 742051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدیخانی IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    7 6
    باید تعطیل میکردین....بعضی مدیران مدارس سلیقه ای عمل میکنند مثل بازشدن یک ساعت دیرتر کلاسها بعد عید که اجرا نشد
  • IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    10 7
    خداوند رحمتش کند
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      4 4
      روحش شاد
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    6 4
    خداوند رحمتش کنه 🖤
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    1 0
    روحشان شاد و قرین رحمت