جهاد آبرسانی سپاه لرستان در روستاهای پلدختر

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان گفت: هشت طرح آبرسانی در روستاهای پلدختر اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احسان جهانبخش در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: هشت طرح جهاد آبرسانی جهاد سازندگی استان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی با اشاره به این‌که خط آبرسانی چولهول به طول ۱۹.۵ کیلومتر در حال اجراست، افزود: ۱۲ کیلومتر از خط انتقال چولهول با اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی اجرا شده و ظرف یک ماه و نیم آینده مابقی پروژه هم انجام می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان گفت: خط انتقال پاعلم نیز به طول ۱۴ کیلومتر است که شش کیلومتر آنکه به سپاه ابلاغ شده با لوله‌های فلزی اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه خط انتقال روستای چم مهر به طول سه کیلومتر نیز اجرا شده، افزود: خط انتقال پران پرویز و گل گل به طول چهار کیلومتر اجرا شده و یک کیلومتر هم برای روستاهای پایین‌تر اجرا می‌شود.

جهانبخش گفت: احداث مخزن ۲۰۰ متر مکعبی روستای پران پرویز هم در روزهای آینده بتن ریزی سقف آن هم انجام و به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: همچنین دو مخزن ۳۰۰ متر مکعبی در روستای چم مهر و ۲۰۰ متر مکعبی در روستای گل گل در حال اجرا است و این پروژه‌ها نیز تا دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با اشاره به اجرای چاه عمیق منطقه واشیان با ۲۰۰ متر خط انتقال گفت: با توجه به تنش‌های آبی که طی سنوات گذشته در شهرستان پلدختر وجود داشت سپاه لرستان برای تکمیل طرح‌های آبرسانی و رفع تنش‌های آبی پای کار است.

وی افزود: امیدوارم آبفای استان مابقی اعتبار طرح‌های آبرسانی را تأمین تا طرح‌ها تکمیل و به بهره برداری برسند.

کد خبر 742047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.