اجرای طرح اطعام مهدوی در سمیرم

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سمیرم گفت: ۶۰۰ بسته معیشتی و ۵۰۰۰ پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع شد.

مسلم سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: ۶۰۰ سبد معیشتی و بیش از ۵۰۰۰ پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه رمضان امسال توزیع شده است.

وی افزود: هدف از اجرای طرح اطعام مهدوی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های تحت حمایت با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مراکز نیکوکاری است که اجرای این طرح زمینه مشارکت بیشتر خیران نیک‌اندیش و بهره‌گیری از فیض اطعام به نیازمندان در ماه مبارک رمضان را فراهم می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سمیرم عنوان کرد: در طرح اطعام مهدوی امسال، از ابتدای ماه رمضان تاکنون، ۶۰۰ بسته معیشتی حاوی گوشت، مرغ، برنج، چای، ماکارونی، حبوبات، خرما، روغن، پنیر، خامه و رب گوجه فرنگی و به ارزش ۸ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال و بیش از ۵۰۰۰ پرس غذای گرم به ارزش تقریبی ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: چهار آشپزخانه اطعام مهدوی در روستای علی آباد سیور از توابع شهرستان سمیرم فعال شده که برای نیازمندان و مددجویان غذا پخت می‌کنند.

سلیمانی با دعوت از مردم برای کمک به نیازمندان در ماه رمضان خاطرنشان کرد: عموم همشهریان عزیز می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد سمیرم، با شماره گیری کد دستوری #۰۳۱۴*۸۸۷۷* نسبت به ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود و مشارکت در طرح اطعام مهدوی اقدام کنند.

کد خبر 742041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.