اجرای۹۰ پروژه عمرانی توسط شهرداری بروجن در سال جاری

شهردار بروجن گفت: نزدیک به نود پروژه عمرانی در برنامه های سال‌جاری شهرداری بروجن در نظر گرفته شده این پروژه‌ها براساس نیاز شهروندی و توسعه شهری تدوین شده است.

گرشاسب ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: نزدیک به نود پروژه عمرانی در برنامه‌های سال‌جاری شهرداری بروجن در نظر گرفته شد، این پروژه‌ها بر اساس نیاز شهروندی و توسعه شهری تدوین شده است.

وی افزود: احداث پل ادامه بلوار مدرس، ساحل سازی بلوار ساحلی، احداث پل‌های تختی و صادقیه، تکمیل فضای سبز پل بیست بهمن، احداث بوستان نونهال امید، بوستان شورای، بوستان علما و شعرا و بوستان شهدای گمنام، پیاده راه طالقانی، اصلاح میدان نبوت، زیرسازی و بازگشایی بلوار توس جنوبی، اصلاح بلوار سلیمان، راه اندازی بازار دائمی میوه و تره بار، اصلاح هندسی و ترافیکی معابر، زیرسازی معابر فناوران و تکمیل پارکینگ طبقاتی شترخون از جمله این برنامه‌های عمرانی است.

شهردار بروجن با اشاره به دیگر پروژه‌های اولویت دار ادامه داد: اجرای طرح ممیزی املاک، آب‌نمای پارک ملت، تکمیل و بهره‌برداری از سرویس‌های بهداشتی بازار و میدان انقلاب، خرید ماشین آلات از برنامه‌های سال جاری است.

ریگی تصریح کرد: با توجه به اعتبارات اندک و مشکلات اقتصادی مدیریت شهری نیازمند حرکت جهادی برنامه ریزی دقیق و نظارت همه جانبه است.

شهردار بروجن اضافه کرد: سامانه ۱۳۷ گامی در مسیر ارتباط مؤثری با مردم و نظارت متقابل مدیریت شهری و شهروندان است و توسعه الکترونیکی از اهداف سال جاری است.

کد خبر 742021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.