لیست بزرگسالان ذوب‌آهن سه‌جای خالی دارد / به رویش باور جدید ایمان داریم

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: هر تیمی فراز و نشیب‌های خود را دارد اما همه ما در ذوب‌آهن به رویش باور جدید ایمان و اعتقاد داریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم صادقی شامگاه امروز _جمعه هفدهم فروردین_ در کنفرانس‌خبری قبل از مصاف ذوب‌آهن مقابل شمس‌آذر اظهار کرد: با یکی از تیم‌های خیلی‌خوب لیگ بازی داریم که با تمام وجود بازی می‌کنند و در همه دقایق بازی با تمام تلاش به میدان می‌روند و این کار را برای رقبا سخت می‌کند. آمادگی کامل برای کسب سه‌امتیاز داریم و انگیزه خوبی در تیم‌مان وجود دارد تا پیروزی را در سال جدید کسب کنیم.

وی افزود: اگر نجنگیم قطعاً شمس‌آذر تیم‌مان را چالش می‌کشد و تلاش می‌کنیم دست پر از زمین بیرون بیائیم. هر تیمی فراز و نشیب‌های زیادی دارد و طبیعتاً توقع از تیم ما بالا رفته است و اگر به‌خاطر بیاورید اصلی‌ترین هدف‌مان رشد تیمی است. در لیگ دو بازیکن‌مان سرباز شدند و این به ما لطمه زد. به بازیکنانی که کنارمان هستند ایمان داریم و می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان همچنین خاطرنشان کرد: ۹ بازیکن از آکادمی ذوب‌آهن در تمرینات‌مان حضور دارند و می‌توانند آینده فوتبال اصفهان باشد و از برخی‌شان در بازی‌های دوستانه استفاده کرده‌ایم که می‌توانند با تداوم همین روند در لیگ هم بازی کنند.

ابراهیم صادقی در ادامه تصریح کرد: نادر محمدی و آرش قادی را از دست دادیم و سعید کریمی به‌همراه فریبرز گرامی به تیم اضافه شدند که به زمان نیاز داشتند. دست‌مان خالی بود و اگر بازیکنان باتجربه‌تری داشتیم از آن‌ها استفاده می‌کردیم و می‌توانستند نتایج بهتری رقم بزنند. تاوان کم‌تجربگی بازیکنان را دادیم اما در مجموع می‌دانیم باید تلاش کنیم و در فاصله تعطیلات لیگ نقاط ضعف‌مان را برطرف کرده‌ایم تا حداکثر امتیازمان را بگیریم.

وی ادامه داد: در ورزشگاه خودمان نتایج خوبی نگرفتیم و سعی کردیم در بازی‌های دوستانه این ضعف را برطرف کنیم. واقعیت این است که مصدوم‌ها به تیم‌مان لطمه زد و با اینکه تیم‌مان خیلی خوب بازی می‌کرد و جایگاه خوبی در جدول داشتیم باعث آسیب رساندن به تیم‌مان شد. بازیکنان جدید با حداکثر توان جذب کردیم و تلاش می‌کنیم در خانه نتایج خوبی بگیریم و امیدوارم فردا هم روز خوبی برای‌مان باشد.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان عنوان کرد: به شعار رویش باور جدید اعتقاد و ایمان داریم و حقیقتاً این اتفاق افتاد. این برای اولین‌بار نیست که فراز و نشیب‌ها وجود دارد و همیشه در تیم‌های مختلف روند روبه‌ رشد داشته است‌. وقت زیادی در کادرفنی گذاشتیم اما قطعاً از مشکلات عبور می‌کنیم و به جایگاه بالای جدول بازمی‌گردیم. لیست بزرگسالان‌مان هنوز سه‌جای خالی دارد اما نتوانستیم بازیکن جدید کسب کنیم اما به جوانانی که در تیم حضور دارند ایمان داریم.

کد خبر 742016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.