نماز جمعه ۱۲۰ هزار نفره فلسطینی‌ها در مسجد الاقصی همزمان با روز جهانی قدس + فیلم

اداره اوقاف اسلامی در قدس اعلام کرد که ۱۲۰ هزار نمازگزار در آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان ۱۴۴۵ هجری قمری در مسجدالاقصی شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، خبرگزاری قدس نوشت: به رغم اعمال تدابیر و محدودیت‌های شدید و بی‌سابقه رژیم اشغالگر صهیونیستی در شهر قدس و اطراف آن، ۱۲۰ هزار نفر از مردم فلسطین آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان را در مسجد الاقصی در قدس اشغالی اقامه کردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل از ورود هزاران نمازگزاری که از کرانه باختری برای اقامه آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان به قدس رهسپار شده بودند، جلوگیری کردند و همچنین محدودیت‌هایی را برای ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی و صحن‌های آن ایجاد کردند و مانع ورود تعداد زیادی از فلسطینی‌ها به شهر قدیم قدس شدند.

نیروهای نظامی رژیم اسرائیل نیز در خیابان الواد در داخل شهر قدیم قدس و در خیابان نابلس مستقر شدند و با ایجاد موانع آهنی مانع ورود فلسطینی‌های روزه دار به مسجد الاقصی برای انجام فریضه نماز در آخرین جمعه ماه رمضان شدند.

نیروهای نظامی رژیم اشغالگر اسرائیل همچنین با اعمال محدودیت‌های شدید برای دسترسی شهروندان به شهر قدس اشغالی، حضور خود را در ایست‌های بازرسی منتهی به شهر قدس تقویت کردند و به بهانه نداشتن مجوزهای لازم از رسیدن صدها فلسطینی به مسجد الاقصی جلوگیری کردند.

کد خبر 742000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.