صهیونیست‎‌ها در بن‌بستی راهبردی گرفتار شده‌اند

امام جمعه شهرستان پلدشت گفت: صهیونیست‌ها برای رسیدن به اهداف اعلامی، نابودی حماس و آزادی اسرای نظامی خود به هرگونه جنایات دست‌ زده‌اند، کودکان، زنان و مردان را کشته و بیمارستان‌ها را بمباران کردند اما نه‌تنها به هیچ هدفی نرسیدند بلکه در یک بن‌بست راهبردی گرفتار شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام وحید طالبی امروز _جمعه هفدهم فروردین_ در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نمازجمعه شهرستان پلدشت با اشاره به‌روز قدس و اهمیت آن اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس با حضور گسترده و دشمن‌شکن مردم پلدشت برگزار شد.

وی افزود: مردم از قشرهای مختلف زن و مردم و پیر و جوان با حضور گسترده در صحنه حاضر شده‌اند تا وفاداری به آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب را به نمایش گذاشته و به دفاع از مظلومان غزه و فلسطین فریاد خشم خود را بر سر یزیدیان زمان بزنند و صدای مظلومان را به گوش جهانیان برسانند.

امام جمعه شهرستان پلدشت گفت: جنایت‌های اخیر رژیم اشغالگر قدس در قتل‌عام مردم غزه و بی‌رحمی لجام گسیخته‌ای که با چراغ‌سبز کشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر همراه است انگیزه مردم برای حضور در این راهپیمایی را دوچندان کرده است.

حجت‌الاسلام طالبی ادامه داد: حمله اخیر رژیم اشغالگر قدس به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت تعدادی از فرماندهان و مستشاران ایرانی در خاک سوریه از دیگر انگیزه‌های مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس امسال بود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان تصریح کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی کشور به‌دلیل مشکلات و عدم توجه دولت قبل تعطیل و نیمه‌تعطیل شده بودند که دولت جدید در آغاز فعالیت خود برای احیا و راه‌اندازی مجدد این واحدها اقدام کرد و سبب رکوردشکنی در کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال شد.

حجت‌الاسلام طالبی عنوان کرد: رهبر فرزانه انقلاب بار دیگر به‌ضرورت میدان‌داری مردم در اقتصاد تأکید کردند؛ مردم، میدان‌دار هستند و مجموعه‌های دولت، مجلس و دستگاه قضا باید میدان نقش‌آفرینی مردم را فراهم کنند.

وی با اشاره به حادثه تروریستی راسک اظهار کرد: دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همه تلاششان را برای ضربه‌زدن به ارزش‌های اسلامی و انقلابی به کار گرفته‌اند؛ اما تاکنون نه‌تنها موفقیتی به دست نیاورده بلکه این کشور هر روز مستحکم‌تر و قدرتمندتر شده است.

حجت‌الاسلام طالبی ادامه داد: مردم کشورمان در تداوم راه شهدا و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی هرگز عقب‌نشینی نمی‌کنند و با جان و مال خود پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند.

امام‌جمعه پلدشت افزود: رژیم غاصب با این اقدام سعی داشت پاسخ اقدام خود در دمشق را به تأخیر بیندازد که موفق نشد.

حجت‌الاسلام طالبی گفت: مسئولان باید هر چه زودتر با عوامل حادثه تروریستی راسک قاطعانه و به‌شدت برخورد کنند.

وی تصریح کرد: جنایات صهیونیست‌ها در سوریه و شهادت مستشاران ایرانی نشان‌دهنده اوج وحشی‌گری و عدم تعهد صهیونیست‌ها به قوانین بین‌المللی است، این جنایت به‌تلافی شکست‌های مفتضحانه صهیونیست‌ها در برابر مقاومت ملت فلسطین است، آن‌ها که در میدان جنگ نابرابر با فلسطینی‌ها شکست خورده‌اند با این ترورها به دنبال جبران شکست خود هستند.

حجت‌الاسلام طالبی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها برای رسیدن به اهداف اعلامی، نابودی حماس و آزادی اسرای نظامی خود به هرگونه جنایات دست زده‌اند، کودکان، زنان و مردان را کشته و بیمارستان‌ها را بمباران کردند؛ اما نه‌تنها به هیچ هدفی نرسیدند؛ بلکه در یک بن‌بست راهبردی گرفتار شده و به دلیل بحران‌های متعدد داخلی و بین‌المللی، قدرت تصمیم‌گیری درست را ازدست‌داده و هر نوع تصمیم‌گیری آن‌ها پیامدی جز افزایش شکست برایشان ندارد.

امام‌جمعه پلدشت افزود: سال‌های متمادی است که تلاش می‌شود مسئله قدس به فراموشی سپرده شود؛ اما روز قدس، تیری به قلب توطئه اسرائیل و حرکتی برای خنثی‌سازی توطئه خباثت‌آمیز استکبار، صهیونیسم و طرف‌داران آن‌ها است.

کد خبر 741977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.