ارائه خدمت هلال احمر خراسان جنوبی به حدود ۳ هزار نفر از راهپیمایان روز قدس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ارائه خدمت این جمعیت به ۲ هزار و ۷۴۵ نفر از راهپیمایان روز قدس در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی؛ محمدعلی کاوسی امروز _جمعه هفدهم فروردین_ با اشاره به تمهیدات جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی در راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۳۵۰ نفر از امدادگران و اعضای جوان داوطلب برای پوشش عملیاتی، ارائه خدمات بشردوستانه، پایش سلامت و جمع آوری کمک‌های مردمی به غزه در راهپیمایی روز قدس همکاری کردند.

وی با اشاره به فعالیت ۷۰ تیم عملیاتی هلال احمر در سطح استان در روز قدس افزود: ۳۳ دستگاه خودرو شامل آمبولانس، موتورلانس، خودروی نجات و یک فروند بالگرد هلال‌احمر نیز در این روز به‌کارگرفته شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تمامی خانه‌های هلال واقع در روستاها نیز در کنار راهپیمایان حضور داشته و به ارائه خدمات پرداختند.

وی با اشاره به خدمات اعضای جوان و داوطلب در این روز، گفت: برپایی ایستگاه سلامت و کنترل فشار خون و قند خون، ایجاد فضای دوستدار کودک و فراهم کردن محیطی شاد برای کودکان و همچنین توزیع بادکنک و برپایی پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی برای مردم مظلوم غزه از جمله خدمات بشردوستانه در این روز بوده است.

کاووسی همچنین از آشنایی و دعوت از مردم برای پیوستن به پویش ما هدف نیستیم جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: این پویش به حمایت از نیروهای امدادی در برابر حمله رژیم صهیونیستی در غزه اشاره دارد.

کد خبر 741967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.