شمارش معکوس برای فروپاشی رژیم صهیونیستی آغاز شده است

امام جمعه شهرستان خوی گفت: امروز جبهه‌ متحد مقاومت از همه وقت اتحادشان بیشتر و منسجم‌تر است و می‌توانیم با اطمینان بگوییم یکی از مهمترین اثرات شهادت حاج قاسم اتحاد جبهه‌ مقاومت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام حجت قاسم‌خانی امروز _جمعه هفدهم فروردین_ در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان خوی با اشاره به ضرورت حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: یکی از مبانی ما در حمایت از قدس و فلسطین فرمایش امیر مؤمنان علی علیه السلام است که می‌فرمایند دشمن ظالم و یاور مظلوم باشید.

وی افزود: اگر با شما مصاحبه کردند آقا چرا راهپیمایی آمدی، میگویید به دلیل نامه‌ی ۴۷ نهج البلاغه امیر مؤمنان علی علیه السلام به من دستور داده با ظالم دشمن باشم و با مظلوم کمک کار باشم.

امام جمعه شهرستان خوی گفت: قطعاً تک تک قدم‌هایی که امروز برداشتید برای شما یک حسنه ثبت می‌شود.

قاسم‌خانی با اشاره به تعیین روز قدس از سوی امام خمینی (ره) تصریح کرد: در تعیین این روز از معنویت شب قدر استفاده شده و امام می‌فرمایند روز قدس که همجوار شب قدر است، لازم است در بین مسلمانان احیا شود و مبدا بیداری و هوشیاری آنان باشد.

وی در این راستا ادامه داد: امام بیش از مسئله محو اسرائیل در تعیین روز قدس هدف بلندتری داشتند، هدف امام بیداری جهانی بود نه فقط محو اسرائیل.

قاسم‌خانی یادآور شد: روز قدس، روزی است که باید سرنوشت ملت‌های مستضعف معلوم شود، روز قدس یک روز جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

امام جمعه شهرستان خوی اظهار کرد: امروز جبهه متحد مقاومت از همه وقت اتحادشان بیشتر و منسجم‌تر است، زمانی دشمنان در بین گروه‌های مقاومت اختلاف ایجاد می‌کردند اما می‌توانم با اطمینان بگویم که یکی از مهمترین اثرات شهادت حاج قاسم اتحاد جبهه‌ی مقاومت شد، دشمن خیلی دل خوش کرده بود به تفرقه‌ی بین نیروهای مقاومت، اما از همه وقت متحدتر و آماده‌تر برای وارد کردن ضربه نهایی به اسرائیل هستند.

قاسم‌خانی یادآور شد: شمارش معکوس برای فروپاشی رژیم صهیونیستی آغاز شده است ما با افتخار جمله رهبر عزیز انقلاب را در سال ۱۳۹۰ از همین مصلی به همه دنیا اعلام می‌کنیم هر جا هر ملتی هر گروهی با رژیم صهیونیستی مبارزه و مقابله کند ما پشت سر او هستیم، کمکش می‌کنیم و هیچ ابایی هم از گفتن آن نداریم.

وی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه افزود: با توجه به قدرت نظامی و ذخایر استراتژیک یک تسلیحاتی ایران و قدرت و ضعف متحدان و همچنین دشمنان و طرف‌های بی‌تفاوت منطقه‌ای، اگر مروری کوتاه بر تحولات اخیر داشته باشیم، یک عقلانیت قابل اعتمادی از برخورد مسئولان نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران مشاهده می‌شود، چه در مواجهه مستقیم و چه در مواجهات غیرمستقیم اخیر.

قاسم‌خانی خاطرنشان کرد: در جنگ نابرابری که پیرامون ما هست، به یقین دست برتر با جمهوری اسلامی است. در سوریه یک مدعی ابرقدرت و کشورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای یک طرف ماجرا بودند و ایران و گروه‌های کوچک متحدش یک طرف دیگر.

امام جمعه شهرستان خوی عنوان کرد: اما متأسفانه عده‌ای مسئول امنیت ملی کشور را متهم به ترس و انفعال می‌کنند و بدون هیچ تخصصی در امور نظامی و ندانستن طرح مبارزاتی جمهوری اسلامی و ندانستن فرق ایران به عنوان رهبر جبهه مقاومت با یمن و … و در حوزه رسانه‌ای و فضای مجازی شروع به نوشتن و تحلیل می‌کنند و صرفاً فریاد انتقام سر می‌دهند، بدون آنکه به لوازم آن متوجه باشند.

وی تأکید کرد: اگر حضرت آقا می‌گویند ما انتقام می‌گیریم ما و رسانه ما باید دستش را پر کند، ما باید با هزار تاکتیک روش مبارزه و انتقام را توضیح دهیم، باید رعب و بلاتکلیفی را به دشمن تحمیل کنیم، نه اینکه ما هم حرف آقا را تکرار کنیم و بعد تجویزهای فضایی و نظرات شخصی خودمان را به مسئولان نظامی تحمیل کنیم.

قاسم‌خانی عنوان کرد: تردیدی وجود ندارد که حتماً انتقام می‌گیریم، انتقام هم قوی است و هم پشیمان کننده ولی در این جنگ فرسایشی، در عین مطالبه‌گری، صبر و اعتماد به فرمانده حرف اول را می‌زند.

امام جمعه شهرستان خوی خاطرنشان کرد: طرفی که در ساحل مدیترانه و دریای سرخ در حال غرق است، صهیونیست‌ها و متحدانشان هستند، در میان این دریاهای مواجی که صهیونیست‌ها در آن گرفتارند، اقدامات بزدلانه در دمشق و کرمان و چابهار و راسک در مسیر احیای قدرت تل‌آویو ارزشی ندارند؛ هرچند شهدای آن بسیار ارزشمندند و داغ آنها برای همه ما سنگین است.

کد خبر 741965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.