شعار آزادی را نمی‌توان از مردم گرفت

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه با هیچ راه و منشی نمی توان شعار آزادی را از مردم گرفت، گفت: روز قدس یکی از زیباترین یادگاری‌های امام انقلاب است که در راستای باورهای دینی و برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین شکل گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حجت‌الاسلام محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج که حضور پرشور مردم ولایت مدار مرکز استان البرز را به همراه داشت، اظهار کرد: مردم البرز با حضور خود نشان دادند که نسبت به آرمان‌های امام و انقلاب کوتاه نمی‌آیند.

امام جمعه کرج با اشاره به تلاش دشمن برای تغییر باور نسل جوان، گفت: شعار آزادی را نمی‌توان با هیچ ترفند و تلاشی از مردم گرفت، دشمنان بدانند و آگاه باشند مردم همواره پای باورهای خود ایستاده‌اند.

خطیب نماز جمعه کرج با بیان اینکه شعار آزادی به شعار همه مردم جهان تبدیل شده است، اضافه کرد: روز قدس یکی از زیباترین یادگاری‌های امام انقلاب است که در راستای باورهای دینی و برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین شکل گرفت.

آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: روز قدس مثل طوفان همه معادلات را تغییر داده است. مقاومت بی نظیر امروز غزه ترس و تزلزل را به جان صهیونیست انداخته است.

وی اضافه کرد: روز قدس بهترین یادگار امام است که روز برملا کردن ادعاهای حقوق بشری و چهره‌های حمایت کننده تروریست است، روز شکست آمریکا و حفظ دستاوردهای انقلاب که در نهایت به نابودی رژیم صهیونیستی ختم خواهد شد، روز قدس روز حمله به نظام صهیونیستی است.

حسینی همدانی در بخش دیگری با اشاره به اینکه بیستم فروردین روز ملی هسته‌ای است، تصریح کرد: بیست فروردین روز قطع رابطه با آمریکا است، آمریکا فکر می‌کرد ایران با این قطع رابطه به دست و پایش می‌افتد اما زود فهمید عجولانه تصمیم گرفت و بیش از ۴۰ سال است که پشیمان است.

کد خبر 741963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.