حضور با صلابت در راهپیمایی روز قدس، مایه‌ی قوت قلب مجاهدان غزه و فلسطین شد

امام جمعه زرین‌شهر گفت: حضور حماسی و مقتدرانه مردم زرین شهر همراه با دیگر شهرهای ایران در راهپیمایی روز قدس ضمن نشان دادن اهمیت موضوع فلسطین، تجدید بیعت دوباره مردم ایران با آرمان‌های اصلی امام و انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام مهدی آقایی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: حضور حماسی و مقتدرانه مردم زرین شهر همراه با دیگر شهرهای ایران در راهپیمایی روز قدس ضمن نشان دادن اهمیت موضوع فلسطین، تجدید بیعت دوباره مردم ایران با آرمان‌های اصلی امام و انقلاب است.

وی افزود: این حضور آگاهانه و با بصیرت قطعاً قوت قلب مردم به ویژه جوانان غیور غزه و فلسطین خواهد بود.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: جبهه مقاومت در سراسر دنیا با حضور پرشور ملت ایران انرژی مضاعف خواهد گرفت و این این مهم گلوی رژیم منحوس صهیونیستی را محکم‌تر از گذشته خواهد فشرد.

وی با بیان اینکه نفس‌های رژیم غاصب صهیونیستی به شماره افتاده است، گفت: جبهه مقاومت و مردم صبور و مقاوم غزه با همه‌ی جنایت‌های وحشیانه اسرائیل با استقامت خود باعث به شماره افتادن نفس‌های این رژیم منحوس شده‌اند.

آقایی اضافه کرد: این موضوع را افسران ارشد اسرائیل نیز به صراحت مطرح کردند که جنگ نامتقاران جبهه مقاومت تمام توان آنان را گرفته و معادلات نظامی اسرائیل را در هم شکسته است و این شکست و ناتوانی به حدی بوده که برخی دوستان و هم پیمانان اسرائیل را نیز به واکنش وا داشته است.

وی عنوان کرد: دست و پا زدن‌های اسرائیل در این روزها نشان از ناتوانی، درماندگی و در نهایت نابودی آنها است.

امام جمعه زرین شهر با اشاره به سالروز قطع رابطه ایران با آمریکا، افزود: فرمان حضرت امام (ره) برای قطع رابطه با آمریکا ضمن کوتاه کردن دست طمع کشورهای استکباری از خاک و منابع ایران اسلامی باعث رشد و بالندگی ایران عزیز در تمامی ابعاد شد.

وی عزت و سر بلندی ایران در جهان را از دستاوردهای قطع رابطه با آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: این اقدام امام راحل دست وابستگی را برای همیشه در کشور از میان برداشت به‌گونه‌ای که ملت ایران با تکیه بر اندیشه و توان جوانان و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توانست بدون وابستگی به بیگانگان به موفقیت‌های مختلف علمی و هسته‌ای دست یابد که مایه افتخار است.

کد خبر 741960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.