پاسخ ایران به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی کوبنده و پشیمان کننده خواهد بود

امام جمعه مبارکه گفت: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به اقدام جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی کوبنده و پشیمان کننده خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی امروز _جمعه هفدهم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه با اشاره به اقدام تروریستی رژیم جنایتکار صهیونیستی در کنسولگری ایران در کشور سوریه، اظهار کرد: هر سفارتخانه و کنسولگری خاک آن کشور محسوب می‌شود و در حقیقت آنان خاک کشورمان را هدف قرار دادند.

وی ادامه داد: رژیم اشغالگر اسرائیل در مقابل اقدام تروریستی علیه مستشاران ایرانی در دمشق، باید منتظر پاسخی کوبنده و پشیمان‌کننده باشد.

امام جمعه مبارکه افزود: مردم انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس امسال نشان دادند که در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و آزادی فلسطین کوتاه نمی‌آیند.

وی با بیان اینکه روز قدس از اهمیت بالایی برخوردار است اضافه کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه جهادی شکست جبهه استکباری و حمایت از مستضعفان بوده که ملت ایران پیشرو در این زمینه شده است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان افزود: مؤمنان فرصت اندک باقیمانده تا پایان مهمانی خداوند را مغتنم بشمارند.

وی با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر، افزود: این عید برای کسانی عید است که خداوند روزه و نمازهایشان را قبول می‌کند و البته هر روزی که آدم گناه و معصیت نکند، آن روز عید خواهد بود.

امام جمعه مبارکه با اشاره به سالروز شهادت سید مرتضی آوینی، خاطرنشان کرد: سالروز شهادت آیت الله سید محمد صدر و خواهر دانشمندش شهیده بنت الهدی توسط رژیم بعث عراق، شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی به دست منافقین آمریکایی و صهیونیستی، شهادت شهید قدس سرلشگر پاسدار محمد رضا زاهدی و شهید قدس سردار رحیمی و دیگر همرزمان و شهدای اخیر را نیز گرامی می‌داریم.

کد خبر 741948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.