روز قدس امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: اجتماع عظیم روز قدس در سراسر کشور با حضور مردم ولایی، مجاهد و انقلابی و در این استان با حضور ویژه روزه‌داران، باشکوه‌تر از هر سال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام محمد علی نکونام امروز _جمعه هفدهم فروردین_ در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد، با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: ایران اسلامی همواره حامی تمام عیار مقاومت، فلسطین و غزه بوده و هست، اجتماع عظیم روز قدس در سراسر کشور با حضور مردم ولایی، مجاهد و انقلابی و در این استان با حضور ویژه روزه‌داران، باشکوه‌تر از هر سال برگزار شد.

وی افزود: اسرائیل با به شهادت رساندن سرداران ما سبب حضور جهانی مردم و خروش دل‌ها شد، رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران در دمشق زمینه نابودی خود را فراهم کرد.

نماینده ولی فقیه گفت: اسرائیل می‌خواهد صحنه نبرد را به جاهای دیگر بکشاند و افکار عمومی را منحرف کند، اما حضور گسترده ملت‌ها در گوشه و کنار دنیا و همبستگی بیش از پیش ملت ایران در حمایت از مردم غزه نشان داد که این رژیم نابودی و اضمحلال خود را سرعت بخشیده است و وعده الهی به‌زودی محقق خواهد شد و پیروزی نهایی برای ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت است.

حجت الاسلام نکونام عنوان کرد: با خباثت‌های اسرائیل همه ملت‌ها کینه آن‌ها را به دل می‌گیرند و راهپیمایی امروز سیل بنیان‌افکنی می‌شود که همه آن‌ها و هم‌دستانشان را از بین خواهد برد.

وی با اشاره به هفته هنر انقلاب اسلامی اضافه کرد: هنر متعهد از مهم‌ترین ویژگی‌های این شهید آوینی ست، او اثبات کرد که تعهد اسلامی بر تخصص اولویت دارد آنچنان که خود او در این مهم پرچمدار شد.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به روز فناوری هسته‌ای خاطرنشان کرد: هر روز شاهد پیشرفت‌های متعدد در حوزه هسته‌ای شکل گرفته و برجام که خسارت محض بود نتوانست صدمه‌ای به پیشرفت این فناوری بزند.

کد خبر 741943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.